Essence I Love Extreme Volume Mascara


Güneşli bir günden merhabaaa :)
Essence'in I love extreme rimelini eminim ki çok duymuşsunuzdur. Ben okuduğum birkaç yazıda çok çok beğenildiğini okumuştum. Meraktan alınan bir ürünle daha karşınızdayım :))

Maskaralardan benim beklentim, volume ve uzunluk. 

Bu rimel vaat ettiği gibi dolgunluk veriyor mu?
Belli bir dolgunluk veriyor evet, ama eğer fazla kaçırırsanız ciddi bir topaklanmaya sebep oluyor.
Benim uzun olmayan ve çok az kıvrık olan kirpiklerim var. Benim kirpiklerimi uzattı ve dolgunlaştırdı ama ilk katta hadi neyse de, ikinci katta benim nefret ettiğim o topak topak ama dolgun gözüken (kimisi bunu çok yapıyor görüyorum) kirpikler oluşuyor. Ben bu görüntüyü hiç sevemedim.


Fırçası benim kullandığım tüm rimel fırçalarından büyük ve kıl yapıda. Büyük olması sürüşünüzü biraz zorlaştırıyor. Zorlaştırdığı gibi kirpik diplerinde de bulaşmaya sebep oluyor.

Kirpiklerimde duruşu ise; 

Gördüğünüz gibi gözle görülür bir uzatma ve dolgunlaştırma yapıyor. 


Göz kapağımdaki bulaşmaları görüyorsunuz, ki çok dikkatli sürdüm aceleniz olduğunda bilemiyorum :) 


Vee iki kat uygulanmış hali kirpikler çarpıklaşıyor ve topaklanıyor.

Birde rimeli uyguladıktan 1-2 sa sonra göz altlarınızda siyah siyah dökülmeler görüyorsunuz.

Şimdi genel olarak ben bu rimeli beğendim mi? 

Aslında tek katla kullanarak bitirmeye çalışabilirdim. Taa ki kirpiklerimdeki dökülme başlayana kadar!  

Bu rimeli kullanmaya başladıktan sonra kirpiklerim her gün, en az 2-3 tel olmak üzere dökülmeye başladı.
Aslında çıkarması çok zor bir rimel değil, ama yapısından mıdır, içeriğinden midir bilemedim ciddi bir dökülme problemi yaşadım.Bu yüzden de hemen bu rimeli bıraktım ve kirpik bakım kürü yapmaya başladım. Kirpiklerimdeki dökülme durdu ve kirpiklerim çıkmaya başladııı :) 
Çok yakında yaptığım kirpik bakım küründen de bahsedeceğim.

Yani sonuç olarak bu mascara çöpe gidiyor. Eğer derseniz ki dolgunluk uuğruna kirpiklerimden olacağım buyrunuz alınız.

Ama belki sizde dökülme yapmaz bilemiyorum..

Fiyatı 10 tl civarındaydı.

Sevgiler.




Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.