Flormar Shimmering Terracotta Powder


En son yaptığım Flormar alışverişimde, sizlere bu üründen kısaca bahsetmiştim. Flormar'ın internet sitesinden %70'lik bir indirimle satın almıştım.

Şu anda çok doğru bir karar verdiğim için kendimi tebrik ediyorum :)

Tenim bronzlaştıkça nedense böyle ışıltılı bronz bir allık istiyordum. Sanırım bronz teni çok daha fresh ve seksi gösterdiğini düşünüyorum :) 


Ürün, allıklarda alışık olmadığımız bir şekilde teneke bir kapta geliyor.
 Sanki mumluk gibi gözüküyor.

Aslında paketi ilk başta hoş gözükse de kullanılabilirliğini zorlaştırıyor.
Her seferinde kapağını açıp derinde olan allığa ulaşmak biraz zor oluyor.


Ben oldukça esmer olduğum için üründeki şeftali tonları benim cildimde pek belli olmadı. Çok hafif bronz ışıltılı ama, daha çok sanki bir aydınlatıcı uygulamışım gibi durdu.

Ama ben duruşuna ba-yıl-dım! 


Gerçekten çok ama çok doğal bir ışıltısı var ve harika duruyor. 

Kesinlikle içerisinde sim yok, ışıltı var bu da sizi disko topuna çevirmiyor ;) 

Ürünü %70'lik indirimle 13tl'ye aldım.

Sizce nasıl duruyor? 

Sevgiler.

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.