Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 Arada


Cilt bakım ürünlerinde kısa vadede kullanıp yorumlamayı çok yanlış ve yanıltıcı buluyorum. Bu yüzden genelde cilt bakım ürünlerimi bitmelerine yakın yorumluyorum.

Bence bir peelingi beğenmek veya beğenmemek için, o peelingden ne beklediğini bilmek gerekiyor. 

Ben yüzüm için kullandığım peelingden;
-En önemlisi olan, cildimi ölü deriden arındırmasını,
-Siyah noktalarımın görünümünü hafifletmesini ve oluşmasını azaltmasını,
-Cildimi temiz ve ferah hissederken çok aşırı da kurutmamasını bekliyorum.

Bu ürün ise aslında, temizleme, peeling ve maske için kullanılabilirlik vaad ediyor.

1-Temizleme; Cildi yağlı olanlar için belki temizleyici olarak kullanılabilir ama benim gibi kuru ciltlilerin temizleyici olarak sabah-akşam kullanmalarına imkan yok. Cildin yağını önemli miktarda azalttığı için cildinizi çok aşırı kurutabilir. 
Ancak eğer karma ciltli iseniz sadece T bölgenizde sabahları kullanabilirsiniz. Gün içerisindeki T bölgenizdeki yağlanmayı azaltacaktır.

2- Peeling; Cildi ölü hücrelerden çok güzel arındırıyor. Cildinizi pürüzsüz ve yumuşacık hissediyorsunuz.
Siyah noktalar için ise görünümünü hafifletiyor fakat sürekli kullanımda bile oluşumunu engelleyemiyor :/ Ben genelde peelinglerimi duşa girdiğimde, duştan çıkmadan hemen önce uyguluyorum. Bu şekilde siyah noktalarım yumuşamış ve gözeneklerim açılmış oluyor ;)  

3- Maske; Maske olarak çok sık kullanmasam da bazı zamanlarda T bölgemin yağlanmaya meyillendiği zamanlarda sadece T bölgeme maske olarak uyguluyorum. Yanak bölgelerime uyguladığımda aşırı kurutma yapabiliyor.


Partikülleri yoğun ve bana yeterli geliyor. 

Kokusu ferah ve temiz.

Kıvamı ise katı bir kremsi diyebilirim.

Eğer tek bir ürün alayım herşey için kullanabileyim diyorsanız bu ürün tam size göre. 

Genel olarak severek kullandığım bir ürün oldu. Siz kullanıyor musunuz kullandıysanız yorumlarınızı benimle paylaşın.

Fiyatı, indirimlerde 10tl civarında oluyor.

Sevgiler.


Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.