Gratis Alışverişim

Gratis Alışverişim

Gratis 'ten minicik tefecik bir alışveriş yaptım, Gratis 'in her önünden geçişte uğramadan edemiyorum resmen. Alışverişimin detayları ve aldıklarımın güncel fiyatıyla şu şekilde :


gratis-alisverisim
Gratis Alisverisim



En soldaki pembe daha önce yaptığım Gratis alışverişim sırasında merakla edindiğim Lee Stafford Kuru Şampuan 'ı o kadar sevdim ki, elimdeki bitince yeniden edinmek istedim. Tatil sırasında beklemediğim şekilde kurtarıcım oldu. Yaz bitmeden bir tane daha alayım dedim ve küçük boyunu tercih ettim. Küçük boyları çantada yer kaplamıyor, o yüzden daha bir seviyorum. Lee Stafford Kuru Şampuan mini boy fiyatı 7.50 TL


Garnier Olia Kalıcı Saç Boyası : Bu 3. Olia saç boyası. Ben kullanmıyorum ama hazır indirim varken teyzem bu boyanın hastası olduğundan ona aldım. Garnier markası, blog sayfam için bu boyanın aynısından aylar önce göndermişti, ben boyanın gönderileceğinden habersiz olduğum için kabul etmiştim. Boya olduğunu bilsem kabul etmezdim zira boya tanıtımlarını pas geçiyorum. Çünkü saçlarımda radikal değişikler yapmak istemiyorum. Blog sayfamı çok seviyorum ama saçlarımın önüne hiçbir şey geçemez. Ben kullanamadığım için de aynı renk saça sahip olan teyzemin kullanacağını bildiğim için ona verdim ve o da muazzam memnun kaldı. Bu da 3.kutusu olacak. Gerçekten market raflarında bulabileceğiniz en ama en güzel boya. Bir diğer özelliği de amonyaksız oluşu. İndirimli fiyatı 14.90 TL. Yanında saç boyama fırçası hediye idi.


Benri Oval Peeling Pamuk : Yeni Benri pamuklarından, fiyatı ise 2.95 TL. Henüz kullanmadım, peeling etkisinin ne kadar olacağını bilemem ama benim için pamuk pamuktur. Çok şey beklemiyorum.


Essence 4in1 Törpü : Ahhh buna bayıldım işte. Harika bir törpü. Yahu bu Essence, Türkiye 'ye gelmekle ne de iyi etmiş. Hem ucuz hem kaliteli ürünlere imza atışını seviyorum. Törpü ihtiyacınız var ise mutlaka alın derim. Çok çok güzel. Fiyatı ise 5.50 TL.


Eklips Natural Dudak Fırçası : Eklips markasının makyaj fırçaları, güzellik bloglarında bu ara bir hayli popüler. Gratis 'te görmüşken denemek istedim. Eklips 'in başka fırça çeşitleri de vardı ama denemek için dudak fırçasını tercih ettim. Dudak fırçası için biraz genişçe buldum ama göz makyajında kullanılabilir diye düşünüyorum, özellikle göz pınarlarına aydınlatıcı uygulamak için. Daha detaylı yazısını biraz daha kullandıktan sonra blog sayfamda paylaşacağım. Eklips makyaj fırçasının fiyatı ise sudan ucuz, 2.95 TL.




Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.