Haftanın Manikürü: Daisy Nail Art!


Bu manikürü sizlerle paylaşıp paylaşmamak arasında çok kaldım ama paylaşmaya karar verdim. 

Maalesef yapılış aşamalarının fotoğraflarını veya videosunu çekmedim, şu anda da çekebilecek vaktim yok.

Bir fikir olabilir diye düşündüm. Gerçekten son zamanlarda yaptığım manikürlerden en çok beğendiklerimden oldu.

Flormarın nail art fırçası ile yaptım. Kullandığım renklere yakın tonlarda kullanarak sizde yapabilirsiniz.


Arka fona dikkat :) Yolculuk başlangıcında çekmiştim.

Tırnağımın iki köşesine sarı oje ile noktalar koyup, koyduğum noktanın çevresinden beyaz oje ile düz çubuklar çektim. Sonrasında koyu bir yeşille dallar yaptım ve bu kadaar :)

Aslında zor değil, siz de bir deneyin derim.

Sevgiler.
Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.