MAC - Candy Yum Yum

Merhaba.

Candy Yum Yum Mac'in en iddialı rujlarından hatta benim için en iddialısı desem daha doğru olur.


Renk mavi alttonlu bir pembe ve mat bitişli, dudakları çok kurutmuyor.

Dudakları oldukça ve hatta bana göre fazla bir şekilde odak noktası yapıyor.

Bitiş olarak tamamen opak, tek katta rengi ciddi şekilde veriyor.

Dudaklardan sildiğinizde dahi pembe tınısı kalıyor, kalıcılık ve pigmentasyon beş üzerinden beşi gerçekten alıyor.

Benim için tek kullanılabilirliği bir peçeteyle fazlası alınıp hafifçe rengi vermesiyle olabiliyor, buna rağmen aldığıma pişman olduğum rujlardan birisi ve kullanabilecek bir arkadaşıma hediye etmeyi planlıyorum.


Bu da dudaklardaki duruşu;


Pembe tonlarını seviyor ve cesaretliyseniz tavsiye ederim çünkü yapı ve kalıcılık olarak tam not alıyor.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.