MAC Melon Pigment İnceleme ve Makyaj

Günaydıııın :)
MAC Melon pigment uzun zamandır denemek istediğim bir üründü. Yabancı youtuber'lar da gördükçe merakım daha çok artmıştı. Gerçekten harika bir rengi var. Altın sarısı ve şeftali tonunun birleşiminden oluşan bu "Kavun" rengi çok hoş gözüküyor. Pigmentlerin yapısı genelde aynı çok yoğun renk veriyorlar, özellikle ıslak kullanırsanız çok daha iyi performans gösterirler.

(Kullandığım ürünler)

Ben bu seferlik kuru olarak kullandım. Biraz hayal kırıklığı oldu kuru kullandığımda. Tam rengini vermedi sadece altın ışıltıları dikkat çekti. Islak kullanıldığında daha iyi oluyor. Bundan sonra hep ıslak kullanırım bu pigmenti. Örnek olması için hafif kahveyle gölgeleyip yazlık bir makyaj yaptım sizin için.. Elde swatch yapmaktan daha iyi olur diye düşündüm :)


Siz MAC pigmentler hakkında ne düşünüyorsunuz? Favorileriniz hangileri?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.