#mim DEVAM ETMELİYDİ!*

Fated To Love You(kore)

Mim için  ŞEMSPARE 'ye  teşekkürü borç bilirim sayesinde azıcık şenlendim.. Geç cevapladım ama sonunda cevapladım.Umarım severek okursunuz.

1. Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Fated To Love You (Kore)
2014'ün şimdiye kadar oynayan dizilerinden en iyisi bu diziydi  ALLAH'ımm nasıl sevdim nasıl güldüm nasıl eğlendim anlatamam ama her güzel şey gibi bu dizininde bir sonu var  keşke 100 bölüm olsa  16 çok az be :)

Flower Boy Dating Agencye
Flower boy serisinin 4. dizisi 2013 te oynadı bu yıl neden serinin 5. si yapılmadı bilmiyorum flower boy serisi bence 10 seri filan olmalı her serisi o kadar ayrı güzeldi ki insan devam etmeli diyor.
1.Flower Boy Ramyun Shop 
2.Flower Boy Band: Eye Candy
3.Flower Boy Next Door
4.Flower Boy Dating Agency
 5.?_?  T_T
God’s Gift – 14 Days


Bu dizi çok  başkaydı konusu o kadar  sağlamdı ki amerikan dizilerine taş çıkarırdı sanırım amerika'da versiyonunu yapacakmış..2. sezon olsun isterdim.

Grandpas Over Flowers Investigation Team

Bu diziden sonra anladım ki  Dedeli neneli dizilere ihtiyacı var korenin..Bir dizinin bütün bölümlerimi insanı güldürür arkadaş tazecik yeni bitti dizi ama devam etsin isterdim bu sefer neneler başrolde olsa güzel olurdu.

Reply 1994
Ekim 2013 te başlamıştı geçen yıl kasım da mı bitmişti aralıkta mı hatırlamıyorum ama bu yılda reply serisi devam etmeliydi.  97,94 bu seferde 90 olabilirdi aslında süper olurdu hatta ama devamı gelmeyecek gibi gözüküyor :( 
1.Reply 1997
2.Reply 1994




2. Devam etmesini İstediğiniz Filmler Var mı?
All About My Wife
Bu film devam etse güzel olurdu sanki devamında  devamı olacakmış hissine kapıldıgım nadir filmlerdendir.Romantik komedi olarak hiç sıkılmadan izledigim bir filmdi olsa iyi olurdu :D 
3 idiots
İzlemeyen yoktur herhalde varsa çok şaşırırım bu kadar bilinen sevilen  bir filmi bilip de  izlememişse o kişi bana göre  ahmaktır. En son milli egitim bakanlıgı ögretmenler için sanırsam  egitim  kapsamında izletecek diye haberi çıkmıştı gazetelerde.  Bu kadar iyi bir filmin  2. si olsa  çok sevinirdim bu sefer Ranço ve arkadaşları  iş ve aile yaşamlarında olan olaylarla karşı karşıya gelmiş  olsalar mesela çok  güzel olurdu...



3.Devam etmesini istediğiniz anime var mı?

Ao Haru Ride
Hala devam eden bir anime ama 2. sezonu olsun istiyorum  aşkı fazla güzel anlatıyor böyle harika romantik  komedilere bayılıyorum... Çizim çok kaliteli ve güzel.
Junjou Romantica

2. sezonda bitmiş bir anime  shounen ai türünü seviyorum bence iki erkegin  oldugu animelerde aşk bi başka güzel anlatılıyor.2. sezonun finalinde  devamı gelecek gibi bitirdiler animeyi olursa seve seve izlerim.
kaichou wa maid sama

İzleyipte usui'ye aşık olanlar parmak kaldırsın ( ben ben ben).İlk bu animeye başlarken yorumlarda usui'ye aşık olduk filan yazanlar olmuştu bende  dalga geçmiştim nasıl yani  çizgi film karakterine mi aşık oldunuz diye.Artık nasıl büyük konuşmuşsam animenin finalini izledikten sonra usui'ye aşık olmuştum. :D 
Love Stage

2014 animesi shounen ai türünün en güzeli bence...Kaç kişiye  önerdimse(kızlı erkekli)  ayıla bayıla izliyorlar bende öyle tabisi  umarım  bol sezonlu bir anime olur.



Sekai-ichi Hatsukoi

Junjou Romantica   mangasının mangakarı aynı  türü tabisi shounen ai izlerken  büyük bir merakla izlemiştim. 2. sezonda bitirilen anime bence devam etmeliydi umarım  bir gün devam eder.

 Kimseyi mimlemiyorum bu sefer çünkü çok güzel bir mim bu  o yüzden  blogumu takip  eden herkes kendini mimlendi saysın ve bu  mim böylece devam etsin hoşuna giden herkesin güzelce soruları cevaplaması dileğiyle... ^_^




Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.