Neon Renklerin Göz Makyajında Kullanımı!


Renkli ve canlı farlardan korkuyor musunuz? Peki bu renkli farları nasıl uyumlu kullanabiliriz?

Rengarenk elbiseler giyiyoruz ama hala kahve tonlarında makyajlar mı yapıyoruz? Kahve tonlarını şu anda bir kenara itin ve kendinizi yazın güzel renklerine bırakın :)

Biraz neşelenip eğlenelim mi?


Gratisten aldığım bu dörtlü paletin fiyatı çok ama çok uygun,   2-3tl arasında bir fiyatı var.
 Farların gramajları çok değil ama hangimiz bu renkleri bitirebilecek kadar kullanıyoruz ki!
 Bu yüzden ambalajının güzelliği ve pratikliği alma sebebim oldu :)


-İlk olarak göz kapaklarıma Essence'in far bazını uyguladım.Daha sonra palette bulunan sarı farı, göz pınarımdan ortalara kadar en yoğun sarı görünümü elde edebilecek kadar uyguladım.

-Paletteki yeşilimsi olan rengi göz kapağımın ortasından sonuna kadar, pıt pıt hareketlerle uyguladım.Bir karıştırma fırçası ile, sarı far ile mavi farı birbirine harmanladım.

-Daha sonra mavi olan farı göz kapağımın en dış kısmına daha yoğun bir şekilde uygulayıp sınırlarını dağıttım.

-Mat bir sütlü kahve farı alıp, gözümün katlanma bölgesine, farların sınırını da yumuşatarak farları biraz dağıttım.


-Alt kirpik diplerime Flormarın A008 numaralı neon pembesini, küçücük küt bir fırça ile hem kirpik diplerime hemde gözümün iç kısmına uyguladım.En dış kısmına da çok hafif mavi fardan geçtim.

-Eyeliner olarak da farlardan geri kalmayacak bir renk olan Rapsodinin Diplinerını uyguladım. Bence çok çok hoş durdu :)


-Son olarak da son zamanlarda favorim olan Oriflama The One Volume Blast Mascarayı hem üst hemde alt kirpiklerime uyguladım.

Ben neon renkleri makyajımda bu şekilde kullanıyorum.Siz nasıl kullanıyorsunuz?

Makyajım hakkında düşüncelerinizi bırakmayı unutmayın :)

Sevgiler.


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.