Pazartesi Favorisi! Nivea Pompalı Sprey Deodorant


Sıcaklarda sizi en çok ne zorlar? Ben söyleyeyim ter kokusu :/ 

Şimdi tüm o zorlandığınız anları unutun.. Çünküü size muhteşem bir üründen bahsedeceğim.


Nivea'nın metal basınçlı şişelerde olan deodorantlarını hepimiz biliyoruz, ama ben onları kullanmayı pek tercih etmiyordum. Çünkü alimünyum içeriyor. Alüminyum da biliyorsunuz ki kanser yapıyor :/

Ama bu sefer Nivea farklı bir deodorant çıkartmış. Bildiğimiz spreyli kolanya gibi bir şişesi var.


Kokusu ise bildiğimiz klasik nivea kremi kokuyor,yani çok ferah ve temiz kokuyor. 

İnanın siz terledikçe bu mis gibi koku burnunuza kadar geliyor. Ama hani diğer deodorantlarda olduğu gibi teriniz deodorantın kokusuyla karışıp, kötü bir koku asla oluşmuyor.

Benim bu zamana kadar kullandığım en iyi deodorant! 

Kesinlikle çok net söylüyorum ben bu ürüne Ba-yıl-dım!!

Alıp da kesinlikle memnun olacağınız nadir ürünlerden..

Sizde alıp bir deneyin derim..

Siz bu ürünü daha önce denediniz mi??
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.