Prenses Organizasyon Ankara #vol 4

Gün geçmiyor ki Prenses organizasyonun facebook sayfasına giriş yapmayım hemen bir şeyler yazmak geliyor içimden ...Dile kolay vol 4 olduk.Organizasyon hakkında yazmadan önce ablamız gazetelere çıkmış o konudan bahsedelim...25 temmuz günü Habertürk gazetesinde kadın girişimciler bölümüne çıkmış çok sevindim...

Ablamız zaman geçtikçe umarım daha iyi yerlere gelir gün geçtikçe işinde kendini geliştiriyor bir gün bi bakmışız şirket oluvermiş.Olur bunlar olabilecek şeyler ben onun adına inanıyorum..ALLAH yürü ya kulum dedikten sonra olmayacak iş yok ... Aaa bu arada hala tanışmadım kendisiyle... (gihgih^_^)
Şimdi prenses organizasyon vollerini bir özet geçeyim size.
Önceki Yazılarım;
VOL1 || VOL2 || VOL3
  • vol1 ilk keşifti tesadüfen organizasyonun sayfasını buluyor begeniyor ardından bloguma yazıyordum 
  • vol2 devamında ürünleri tanıtıyor kendi çapında geliştigini bloguma yazmıştım 

ve 
  • vol 3 te ablamızın bir magaza açtıgını görüp magazadan bahsetmiştim 
  • ve vol 4 ...
    vol4 te işlerinin tek bir konsept olarak değil karışık olarak atmak istiyorum ee magaza açıldı gazetelere çıkıldı işinin ne denli büyüdügünü hangi katagorilerde iş yaptıgını gözler önüne sermek istiyorum.
    İnsan yüzleri oldugu için etik olmadıgını düşündügüm için paylaşamayacagım konular
    • Ankara Üniversitesi Matematik bölümü mezuniyet partisi 
    • Hedef Alliance Sağlık Tanıtım Günleri 
    • Dogum Günleri,Nişanlar,Diş Partileri,Kınalar 
    • Herkül Ecza Deposu fuar 
    • A'zade Türk ve Osmanlı Mutfağı açılış
    ve daha fazlası için ; TIKLA









    İlk önce şu üsteki resimlerden bahsetmek istiyorum bunlar diş partisinden bir resim ne kadar özenildigini gözler önüne seriyor resimler bebeğin giyecegi kıyafetten peçetelere kadar nasıl zevkli ve uyumlu oldugunu görüyorsunuz bu arada sarı rengi sevmem ama konsept olarak nasıl güzel durmuş değil mi ?


    Onlar ne telefon süsü mü yanlış mı görüyorum...hahah çok iyi düşünülmüş onlar ya kullanışlı en başta bebek görmeye gelen misafirler için düşünülmüş minik hediyeler hoş bir köşe :p


    Dogum sonrası odaya getirilen bebegin şık şekilde hastane ziyaretine gelenleri bu yatakta karşılaması çok hoş olur...Paşalar gibi yatar ha tosuncuk...Bi sade düşünün süslenmemiş bomboş bir hastane beşigi birde bu halini düşünün ne demek istedigimi anlarsınız.


    Lavanta bunlar bildim mi bildim mi? :D Bunlara bayılıyorum o kadar güzel kokuyorlar ki bir arkadaşımın dogum sonrasında hastanede görmüştüm hem odaya güzel kokular saçmıştı rahatlatıcı hemde gelen ziyaretçiler için şık bir hediyeydi.Ama ne yalan söyleyim bunlar çok güzel bebekli :D Nereden buluyorlar böyle şeyleri :p
     
    İşte bu odanın şıklıgına bak dogum sonrası annenin kendini rahat hissetmesi psikolojisinin yükselmesi için sade bir şekilde hazırlanmış oda ....Sade ama şık nasıl olunur Müge ablaya sormak lazım ... :D
    Hadi hepimiz evlenip çocuk doguralım.... Vallahi resimleri insanı özendiriyor :D

    Dogum günü için hazırlanmış ortam ..Bu son attıgım resimlerde dikkatimi çekti renkler konusunda Prenses organizasyon renk cümbüşünden kaçınıyor sade şık uyumlu işler yapıyor yani mesela ucuz bir malzemeden bile küçücük iş yapsa bence kaliteli gösterir.Gerçekten çok zevkli bir kadın.

    Bunlara bayılıyorum nişan hatırası o tepside duranlar yüzük yükseltici mi ne diyorlar çok tatlı onlar ya tam böyle yüzüklerin kurdelesi kesiliyor şık bir tepside ALLAH düşüncesi bile süper.

    Yine bir dogum sonrası gelen misafirler için hazırlanmış bir masa. Bunları gördükçe insan çocugum olsun istiyor vallahi hastaneden gelen eşe beyler böyle bir sürpriz yapabilirler bunun içinde Müge abladan yardım isteyebilirler mesela evin yeni üyesi için en sevdiklerimizle kesilen pasta bu da hayatımız için bir anı olarak kalırdı...


    Başlasın kına gecesi bunların ne oldugunu anladınız mı :D Tefler üstünde ki resimler yüzünden kıyıpta çalamaz insan ...İşte bu yüzden Prenses organizasyon diyorum... En ufak ayrıntıyı bile sihirli ellerle en şık hale getirebiliyor...


    7 eylül dogum günüm benim için şu kartonlardan getirecek olan var mı :D Müşterilerini her zaman tanıyarak iş yapıyor müzikle iç içe olan bir aile için müzikle alakalı dogum günü kartları.Nereden biliyorsunuz derseniz teyzemin arkadaşının çocuklarının dogum günü resimleri görünce grupta hemen tanıdım onları :D


    Bunların içinde lokum var son derece yine şık düşünülmüş keyifli bir çalışma ...Lokum konusunda mevlit ya da özel günlerde bayagı insan tuhaf oluyor yani anlatamıyorum şöyle ki lokum eriyen bir şey biliyorsunuz bu yüzden lokumları naylon bir kabın içine koyamazlar bu yüzden kutularda geliyor pudra şekerli bir şekilde ev sahibi lokumu her hangi bir ikramlıgının içine ELİYLE diziyor daha sonra misafirleri tek tek gezerek ikram ediyor ederken tanıdıgın tanımadıgın gerçekten hoş olmayan bi şekilde başka insanların ELLERİ de değiyor..Şimdi diyeceksiniz ki eee yapımda el değmiyor mu arkadaş hah bu düşünce de göz görmeyince gönül katlanır derler o konuya dogru gidiyor bi kere insanların her yeri pudra şekeri oluyor tanımadıgın insanların eli degiyor çocuklar filan mıncıklıyor o yüzden pek insanın yiyesi gelmiyor ama böyle olunca hem şık duruyor hemde misafirler tam anlamıyla memnun kalıyorlar.Ah~ Bayagı yazdım bu konuda cidden rahatsızlık duydugum gün güzüne çıktı.Bunun düşünülmesi çok güzel..


    ve..
    Tesbihler...Mevlitlerin olmazsa olmazıdır tesbihler sunum çok harika :D



    Lohusa şerbetlikleri...Günümüzde kültürümüzden tamamen uzaklaşırken organizasyonumuz bunu da düşünmüş :p



    Gelecek bebek için olmazsa olmaz kapı süsleri... Facebook grubunda daha farklıları var ben bunu çok sevdim çocugun ismi yazıyor ya böyle şık geldi ondan bu fotografı seçtim.


    Hep kız odası paylaştım birazcıkta erkek odası paylaşalım .Annem anlatıyor da ben dogdugumda kimsesiz hissetmiş o zamanlar ulaşım filanda kolay değilmiş odaya getirildiginde tekmiş soguk buz gibi gri bir odaymış babamlar yokmuş yanında çok üzülmüş .Ne zaman anılar açılsa hep bundan bahseder kendi kendine o günleri yaşar.Fotografları atarken aklıma hep o geldi. Buradan baylara sesleniyorum belki sizler için bu tarz şeyler boşuna paradır gereksizdir ama işte hanımlarınız için öyle değil maalesef bunların hepsi bi kere yaşanıyor bir daha olmuyor ha olur ikinci üçüncü çocuk ama bu günün anısı olmaz.O anı o günündür.Eger gerçekten bu günlerin bi anı olmasını istiyorsanız hanımınızı düşünüyorsanız her şeyiyle anılarınız dört dörtlük olmalı.Şu resimdeki ufacık süsleme bile sizin dogum sonrası hanımınız için çok şey demektir.Bence bi düşünün ...



    Seni seçtim korsan :D Çocukların hayal dünyaları çok geniş oluyor ben bile küçükken kendimi pokemondaki bulbasaur sanardım asdfghjklşl kardeşim pikachu olurdu kanepelerden atlardık.Bizim zamanımızda bu tarz şeyler yaygın olsaydı konsept olarak bulbasaur konseptli dogum günü isterdim birde çocukken yaşadıgın hiç bir şey unutulmuyor hepimizin genelde anıları çocukluktur ben gençken demekten ziyade ben çocukken deriz.O yüzden anne babalar bazen yetersiz olabiliyorlar....Profesyonellerin eline bırakmalısınız bu tarz şeyleri...


    Buna ba-yıl-dım...Yasin ve tesbihler ve şeker külahları .Mevlitlerin bi başka versiyonu.Sevdiklerinize özel hissettirmeniz için yapılmış adeta.Anneme bu resimleri göstersem bayılırdı kesin isterdi.


    Nişan tepsisinin başka versiyonu burada dikkatimi çeken şey makas o nasıl güzel bir şey.



    Ayna ayna söyle bana benden daha cici var mı bu dünyada... Anladıgım kadarıyla bunu 8 yaşında ki bir kız çocugu için dogum günü hediyeligi yapmışlar çocuk süslüyse artık :D Bunu çocuk değilde genç bir kız için hayal ettim.malum belli yaştan sonra dış görünüş bütün kadınlar için önemli hale geliyor hadi itiraf edelim hepimizin çantası da bile hiç bir şey olmazsa bir ruj bir allık bir parfum bir de olmazsa olmazı ayna vardır. Çaktırmadan ayna çıkartılır yüze göre bakılır...Gerçi bunlar çanta aynası değil ama bence genç bir kızın dogum günü misafirleri için hediyelik olacak şık bir ayna...


    Tek genç kız çocuk değil organizasyon her yaşa hitap ediyor.Genç kız çocuk kutlarda orta yaş dogum günün kutlamaz mı. 35 yaş kartı...
    Bu konu bana kaldıysa uzar gider bir fotograflar indirdim hepsine yer kalmadı.
    Daha fazlasını incelemek için ;


    Bu organizasyona ciddi anlamda bayılıyorum işini hakkıyla yapıyor en önemlisi özverili bunun yanında her bütçeye hitap ediyor anlaşma yapılabiliyor ...Ürünlerden hoşuna gidilen varsa kargo ile yolluyor...
    Her şeyin önemlisi müşterisini önemsiyor ve onu tanıyor.Bakın sadece fotograflardan bunu anlayabildim birde gerçekten konuşsam tanışsam kim bilir daha nelerini görcem.Facebook adresinde resimlerin yorumlarına bakın bir müşteri bile bu olmamış dememiş herkes memnun....
    Yani yine size kalmış sizin tercihiniz ama yinede bir tanışın görüşün konuşun derim.
    Her volde dedigim gibi anlaşamazsan sana uymazsa bir kaybın olmaz ararsın görüşürsün bakarsın...
    Yazımı burada bitiriyorum blogcum devam edersem uzun uzadıya bir post atarım gibi.
    Umarım sana yardımcı olmuşumdur. Umarım anlatımımdan ve organizasyondan memnun kalırsın.


    İletişim için;

    MÜGE ALTUN

    Facebook ;

    Adres:

    3.Cad.49.Sok. No:10/D Bahçelievler/ Ankara

    İletişim Telefon : 

    Tel: 0 506 831 00 37

    Organizasyon bilgilendirme :

    Hakkında

    Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek isteyen aileler ve özel günlerini kutlamak isteyen özel insanlar için buradayız..

    Şirkete Genel Bakış

    Sunduğumuz hizmetler: Bebek ve çocuklar için; Doğum Odası Süsleme, Bebek Şekerleri,Baby Shower,Mevlit, Diş Buğdayı, Sünnet Organizasyonu, Doğumgünü Organizasyonu,Kına Gecesi, Bekarlığa Veda Partisi Organizasyonu, Nikah Şekeri, Davet Organizasyonu

    Açıklama

    Tüm ürün ve hizmetlerimiz kişiye özel tasarlanmaktadır. Türkiye'nin her yerine kargo hizmeti verilmektedir.

    Bir sonra ki prenses organizasyon tanıtımında görüşmek üzere...



























    Paylaş

    Melisa

      Google ile yorum yap!
      Facebook ile yorum yap!

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

    Blogger tarafından desteklenmektedir.