Savon Ayurvédique Sandalwood Soap / Doğal Sandal Ağacı Sabunu

Savon Ayurvédique Sandalwood Soap
Doğal Sandal Ağacı Sabunu

savon-ayurvedique-sandalwood-soap-dogal-sandal-agaci-sabunu
Savon Ayurvédique Sandalwood Soap - Doğal Sandal Ağacı Sabunu




Parfümlerden koklamaya aşina olduğum sandal ağacı notasının sakinliğinden etkilenip edindiğim bu Sandal Ağacı Sabunu, doğal sabunları ile ilgimi çeken Savon Ayurvédique markasına ait ve ne yazık ki bu marka Türkiye kozmetik pazarında bulunmuyor. Ben ise Iherb sitesinden almıştım. Bitkisel sabunlar benim için merak uyandırıcı ama çoğu insan gibi yüzümde veya saçlarımda kullanmıyorum. Sadece vücut temizliğim için kullanmayı yeğliyorum. Duş jellerini her ne kadar sevsem de sabunlara da bir o kadar ilgim yoğun.


savon-ayurvedique-sandalwood-soap-dogal-sandal-agaci-sabunu
Savon Ayurvédique Sandalwood Soap - Doğal Sandal Ağacı Sabunu

Doğal sabunlar, ülkemizde de özellikle pazarlarda da el yapımı olarak satılıyor. Kötü bir deneyim yaşadığım için kişisel olarak her "doğal" adı altındaki sabunları almıyorum. Çünkü bir kozmetik ürünün içeriği doğal olsa da o ürünün imalathanesi, hijyenik koşulları ve ürünün içerisindeki mikrobik oluşumları önleyici koruyucuların olmasına dikkat edilmeli. Ne yazık ki ülkemizde doğal satılan ürünlerin çoğu bende güven oluşturmuyor ve bu yüzden gönül rahatlığıyla alamıyorum.


Savon Ayurvédique markası bir Hindistan markası ve iherb sitesinde satıldığı için ve iyi yorumlara sahip olduğu için güvenimi kazandı. Ayurvedik Beslenme, Ender Saraç kitaplarından sıkça duyduğum bir programdı. Bu markanın da isminin Ayurvedik olduğunu duyunca, haliyle bitkilerle fazla haşır neşir izlenimi veriyor. Otantik olacağını düşünüp banyo keyfi için düşünmeden edindim.


savon-ayurvedique-sandalwood-soap-dogal-sandal-agaci-sabunu
Savon Ayurvédique Sandalwood Soap - Doğal Sandal Ağacı Sabunu


Savon Ayurvédique markasının en önemli özelliği : No Animal Testing • Cruelty-Free • No Animal Ingredients. Hayvan üzerinde test yapmadığı gibi hayvansal içerik de kullanmıyor. Aynı zamanda ürünlerinin tamamı %100 olarak doğada biyolojik olarak ayrıştırılabilir. Yani doğa ile tamamen dost.


Sabunun içerisinde yer alan Sandal Ağacı parfümü ise Natural Sandalwood Fragrance ismiyle yani doğal esans kaynaklı. Markanın kendisi bu sabunu yağlı ciltlere öneriyor ve iherb sitesinde de akneler üzerinde etkili olduğuna dair kullanıcı yorumları mevcut. Ancak yüz temizliğimde sabun kullanmayı sevmiyor ve kimseye önermiyorum. Hafif formlu, doğal içerikli veya dermokozmetik kökenli, SLS içermeyen temizleyici jeller ile cilt temizliğini yapmanın daha yararlı olduğunu düşünüyorum. Sandal Ağacı Sabunu, vücut temizliği için hem çok iyi arınma yönünü hem de hafif bitkisel sandal ağacı kokusunu hissettiriyor. Sabunun içerisinde her ne kadar yumuşatma sağlamak adına bitkisel yağlar konulsa da gerginlik durumunu da yaşattığını söylemem gerek. Bu yüzden de duş sonrası vücut losyonlarını kullanma ihtiyacı oluyor. Karton ambalajının içerisinden başka bir kağıtla daha kaplı olması hoşuma gitti. Renkli boyalar, sert deterjanlar ve zararlı kimyasal maddelerle dolu olmayışı, doğa ile dost güvenilir bir marka oluşu ile genel olarak sevdim. Fakat diğer ürünlerini kullanmadığım için Kiss my Face, Jason Natural, Now Foods, Avalon Organics gibi sevdiğim markalar skalasına ileride girer mi emin değilim. Şimdilik orta şekerli kahve tadı diyeyim ☺


Paylaş
, , , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.