Aliexpress Alışverişim!


Uzuun zamandır almak istediklerime sonunda kavuştum. Yurt dışından alışveriş olayına epey alıştım. Uygun fiyatlı ülkemizde bulunmayan ürünleri almak çok keyifli oluyor.

Bir nail art aşığı olup da, fırça aparatlarımın olmaması sizce de ilginç değil mi? Çoğu nail artımı alternatif oluşturduğum, tel toka, toplu iğne vb aletlerle yapıyordum. Ama artık bir tık daha profesyonelliğe taşımam gerektiğini düşündüm.

Alışverişimin hepsinde nail art fırçaları ve süslerinden satın aldım.

1- Fırça seti 15 Parça;  Fiyatı: 3,5-4$


Toplu bir fırça seti almak, hem ekonomik hemde işlevsel olduğu için bu seti satın aldım. İçerisinde boy boy fırçalar bulunuyor. İnstagram da 20-25tl'ye satıldıklarını da belirtmek istiyorum. Ben yaklaşık 7-8tl'ye aldım :)

2-Nokta Kalemi- Puantiye Kalemi;  Fiyatı: 1-2$


En sık kullandığımız nail art süsü puantiyeler noktacıklardır. Noktacık yapmak için birçok yöntem olsada bu kalemler sayesinde irili ufaklı ve daha kolay yapabiliyorsunuz. Kesinlikle çok işlevseller. Yaklaşık 2-4tl arasında bir fiyata aldım.

3- Düz Çizgi Fırçaları; Fiyatı: 1-2$


Düz çizgiler için en çok kullanılan fırçalar. Aslında bu fırçalar ilk başta yazdığım 15'li sette olsada bunları ayrıca da aldım,çünkü daha kaliteliler ve çeşit olsun istedim. Fiyatı 2-4tl.

4- Detay Fırçaları; Fiyatı; 1-2$


Detaylı çiçek ve benzeri çalışmalarda kullanmak için satın aldım.Fiyatı 2-4tl.

5- Nail Art Süsü Diskler; Fiyatı 1-2$


Altın renkte desen desen süsler ve rengarenk boncuklar. Aklımda çok değişik nail art fikirleri var :))
Fiyatları 2-4 tl arasındaydı.

6- Bıyık Desenli Stickerlar;  Fiyatı 1$


Yabancı bir bloggerda görmüştüm french üzerine ve nude ojeler üzerine yapıştırmışlardı çok tatlı gözüküyordu dayanamadım aldım :) Fiyatı 2tl civarındaydı.

7- Rengarenk Pullar; Fiyatı: 12 adeti 2$


Hepsinin 4tl olmasına hala inanamıyorum, kesinlikle çok uygun fiyatı. İnstagramda bir araştırma yaparsanız benim aldıklarımı ne kadar pahalıya sattıklarını görebilirsiniz.

Birbirinden güzel renkleri var bayıldım bunlara, sim değil pul şeklindeler.

Şimdi gelelim alışverişimin detaylarına;

Ödemeyi nasıl yaptım?
-Kredi Kartı

Alışverişin bir limiti var mı?
-Olduğunu sanmıyorum, kozmetik olmadığı için bir sıkıntı olmuyor.

Ne kadar sürede geliyor?
-Benim elime 15 günde geçti.

Kargo ücreti ne kadar?
-Kargo ücreti yok!

-Aliexpress bizim gitti gidiyor gibi bir site, birsürü satıcı var. Siz hangi satıcıdan satın alırsanız ürününüz o satıcı tarafından kargolanıyor. Benim alduğım parçaların herbiri farklı satıcıdandı ve hepsi de ayrı bir kargo olarak geldi.

-Ürünler PTT kargo tarafından geliyor. Bu fırçalar genelde Çin malı olduğu için de ürünler hep Çin'den geldi.Kargo ücreti ödemiyorsunuz bu en güzel avantajı. 2tl'lik bir alışveriş yapsanız da taa Çin'den ürününüz ücretsiz kargo ile geliyor.

Site güvenli mi kredi kartıyla alışveriş yapmak tehlikeli mi?

-Benim anladığım kadarıyla site gayet güvenli. Yaptığınız alışveriş sonrasında paranız Aliexpress havuzunda bekletiliyor. Ürününüz elinize ulaştığında sizin onayınızla para satıcının hesabına geçiyor.Eğer ürün elinize ulaşmazsa veya hatalıysa satıcıyla konuşabiliyorsunuz veya iade edebiliyorsunuz.
Kredi kartıyla ödeme konusunda ise hiçbir sıkıntı yaşamadım,o günkü dolar fiyatı ne ise o hesabınızdan düşülüyor ve fazladan para çekme gibi bir sorun yaşanmıyor, yaşayan arkadaşım da olmadı.

Benim alışverişim 15$ dolar tuttu ve yaklaşık 30 tl civarında bir ödeme yaptım.

Alışverişim sorunsuzdu ve çok memnun kaldım.

Umarım alışveriş yapmayı düşünenlere de yardımcı olabilmişimdir.

Atladığım konular varsa yorum olarak sorabilirsiniz.

Aliexpress'den alışveriş yapmak ve ürünleri incelemek için Tık Tık!

Sevgiler.


Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.