Farmasi Aynısefa Yağı Cilt Bakım Kremi

Farmasi Kozmetik Aynısefa Yağı Cilt Bakım Kremi


Farmasi Kozmetik ürünlerinden Aynısefa Yağı Cilt Bakım Krem, oldukça sarı bir renge sahip vazelin dokusuna benzettiğim bir krem. Ambalajın üzerinde yazılı olan "Suitable For Sensetive and Irritated Skin" yani hassas ve tahriş olan ciltlere uygun olduğu iddiası taşıyor. Ne yazık ki kremin içeriğini, iddiasına sadık bulamadım. Ayrıntıları şu şekilde :


farmasi-aynisefa-yagi-cilt-bakim-kremi
farmasi aynisefa yagi cilt bakim kremi




İçerik olarak ilk üç maddesinin "Petrolatum, Paraffinium Liquidum, Isopropyl Myristate" üçlüsünün peşi sıra olması, iddiasına sadıklığını baştan kaybediyor gözümde. Çünkü tahriş olan hassas ciltlerin kaçınması gereken maddeler adeta toplanmış. İçerisinde Aynısefa yağı var fakat parfüm de var.


farmasi-aynisefa-yagi-cilt-bakim-kremi
farmasi aynisefa yagi cilt bakim kremi

Cilt bakım ürünlerinde çoğu zaman güzel içerik sunan bakım ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum. Ama arada kozmetiksel kremler de kullanıyorum. Çünkü sıkı sıkıya içerik takıntım yok. Buna rağmen itiraf etmek gerekirse, elimde bulunan en kozmetiksel nemlendirici krem bile bu kadar kötü içerikle donatılmış halde değil.



farmasi-aynisefa-yagi-cilt-bakim-kremi
farmasi aynisefa yagi cilt bakim kremi

Kremin, cilt dokusunu yenilemek yerine, bu içeriklerin cildi daha fazla yorup nefes almasını engelleyeceğini ve zamanla cildin tahrişe daha hassaslaşacağını düşünüyorum. Hoş ve ferah bir kokusu var. Aynı zamanda içerisinde bulunan parfüm de güneşle buluştuğunda ciltte lekeler bırakması büyük olası. Bu krem bana kalırsa; dirsek, diz, topuk, kütikül gibi sert dokularda yumuşaklık sağlanması için kullanılabilir zira vazelinden hallice bir ürün. Yüzde kullanmanızı önermeyeceğim gibi ben de bu şekilde uygulamayı düşünüyorum. Emilimi hızlı, yağlı gibi görünse de içerisindeki Isopropyl Myristate sayesinde hızlıca emiliyor. Ama bu madde olmasa daha iyi olurdu. Fikrimce, her şey "parabensiz" güzel değildir. Bütünlük önemlidir.



Farmasi, en başta bir Türk markası olduğu için takdir edilesi. Katalog markası olduğu için Avon ile mukayaese edersem, Avon 'un da cilt kremlerinin içeriği iyi değildir. Bu açıdan benzer ama ben Avon ürünleri de cildime kullanmıyorum, kullanmayı da düşünmüyorum. Bana kalırsa Farmasi cilt bakım ürünlerinden ziyade makyaj ürünlerinde daha başarılı. Özellikle Farmasi BB Eye Cream 'i beklentimin üzerinde başarılıydı.



Gönderi için çok teşekkür ederim. Oldukça zarif bir sunumla tanıtım paketi hazırlanışı şirin bir ayrıntı. İsterdim ki daha iyi içerik sunan bir krem olsun ve ben de daha çok seveyim. Uygun fiyatlı olduğu için dirsek, topuk, kütikül kremi arayışına çare olabilir.

* Tanıtım Ürünüdür.


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.