Kore Dizileri ile ilgili Anket



Demin çok güzel bir anket geldi bana severek eglenerek yanıtladım ve yolladım.Zaten mim olayını sevdigim için sanki mim yanıtlıyormuş gibi geldi tek farkı ms word dosyasını yanıtlamak ve bir adrese yollamaktı.Bana gelen yazıyı aynen sizlere yolluyorum ...Bence sizde yanıtlamalısınız...

Olay çok basit.Alttaki verdigim linkteki dosyayı indirin (İsim,Soyisim asla yok) bir güzel 11 soruyu yanıtlayıp e posta adresinizden gulfer.tunali@deu.edu.tr adresinize dosyayı atın bu kadar :D Bu arada sorular hoşunuza giderse istediginiz kore fanlarına bu anketi elden ele dolaştıra bilirsiniz ben beğendigim için sizlerle paylaşıyorum.
Yazıyı aynen kopyalıyorum ;

Merhaba, Bizler Dokuz Eylül Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık Bölümünde öğretim elemanı olarak çalışıyoruz. İnternet İzleyicileri ve Türkiye’de Kore Dizileri konulu bir araştırma yapıyoruz. Bu araştırmanın çıkış noktası bizlerin de Kore filmleri ve dizilerine olan ilgimiz. Sayenizde Kore dizileri/filmleri hakkında birçok bilgiye ulaşıp bunları izleyebiliyoruz. Kore dizilerinin Türkiye’deki inanılmaz etkisini ve gücünü ortaya koyacak bu araştırmanın tamamlanabilmesi için sizlerin yardımına ihtiyacımız var. Acaba size anket soruları göndersek, vakit ayırıp bu soruları yanıtlayabilir misiniz? Ayrıca bu soruların daha çok kişiye ulaşabilmesi için bu yazıyı ve izleyicilere yönelik anket sorularını bloğunuzda yayınlarsanız çok mutlu oluruz. Araştırmamıza değerli katkılarınızdan dolayı şimdiden teşekkür ediyor ve yanıtınızı bekliyoruz. E-mail adresim : gulfer.tunali@deu.edu.tr

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.