MAC Paint Pot - Soft Ochre

Merhaba.

Soft Ochre Paint Pot benim Mac'te en çok denemek istediğim ürünlerden birisiydi ama bir türlü sıra gelmiyordu.

Ağustos ayının başında denemeden aldığım bu ürünü o günden beridir kullanıyorum, o yüzden artık yorum yapabilirim.



Ürün yapı olarak beklediğimden farklı, ben aklımda Maybelline Color Tattoolar gibi olur diye canlandırıyordum ama öyle değil, Soft Ochre yapı olarak en başta kremsi fakat uygularken hızlı olmak gerekiyor çünkü bir anda matlaşıp pudralaşıyor, eğer hızlı davranmazsam ya da üstünden kat kat gidersem görüntü hoş olmuyor. (Böyle olmadığını söyleyenler oldu ama benimki böyle, kontrol ettim tarihi falan da geçmemiş.) Neyse ki kendi adıma çözümü buldum; ürünü parmaklarımla alıyorum ve ısıtıyorum, hızlıca göz kapağıma dağıttığımda önceki yaşadığım sorunları yaşamıyorum..

Bu krem farın/bazın en sevdiğim özelliği sarı alt tonlu olması, ben bu tarz ürünlerde pembe alt ton asla sevmiyorum çünkü.




Gelelim çıkarımlarıma;

Garip bir şekilde moraran, kararan göz kapaklarımı çok güzel bir şekilde nötrlüyor, o görüntü gerçekten gidiyor.

Çok güzel bir baz rengi, ben üzerine Brulee'yi uyguluyorum, bir eyeliner çekip makyajımı bitiriyorum ama siz sadece Soft Ochre'ı da kullanabilirsiniz.

Yağlı göz kapakları olanlar bir müddet sonra birikme yaptığını söylemiş ama benim gayet kuru göz kapaklarımda birikme yapmıyor, hatta şuan baktım makyaj yapalı 14 saat olmuş ve göz makyajım olduğu gibi duruyor.(akmış maskaramın bunla alakası yok tabi ki.)

 Başta yapısıyla anlaşamadığım bu Paint Pot şuan için benim makyajımın vazgeçilmez üyesi oldu, o gün bugündür başka bir baz kullanmıyorum ama şunu da eklemem lazım benim zaten göz kapaklarım yağlanmadığı için benim ''baz'' kavramım; -göz kapağımdaki morlukları nötrlesin, gün boyu birikme yapmasın yeter- manasında. 

Gelelim sürekli duyduğumuz ''kuruma'' olayına; ben henüz alalı 1.5 ay falan olduğundan böyle bir sorun yaşamadım ama içimden bir ses diyor ki eğer kapağı açık unutursam bu ürün gerçekten kuruma yapmaya meyilli, bakalım umarım böyle bir sorun yaşamam.


Aşağıdaki fotoğrafta ilk kısımda ürünün yayılmadan, yan tarafında ise yayılmış halini görüyorsunuz;


Sonuç olarak -kendi adıma doğru uygulama tekniğini çözmemle birlikte- aldığıma memnun kaldığım bir ürün oldu.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.