Makyajın Şeffaf Güzelleri

Makyajın Şeffaf Güzelleri
Renkli Lipbalm Rujlar

makyajin-seffaf-guzelleri-renkli-lipblam-rujlar
makyajin seffaf guzelleri renkli lipblam rujlar



Rujlar biz kadınlar için adeta vazgeçilmez birer makyaj ürünü. Bir kadının hem çantasında hem makyaj masasında hem de çekmecelerinde bol bol ruj görebilirsiniz. Lipbalmlar ise dudaklarımızın en pratik ve güzel koruyucuları. Sahip olduğum kozmetik ürünlerinden ilk 3 'ünü seçmem gerekirse, hiç düşünmeden bir lipbalmı bu listeye alırdım. Çünkü iyi bir lipbalm, hem yumuşacık his demek hem de olduğundan daha pürüzsüz görünen dudaklar demek. Hatta çoğu kadının ilk tanıştığı makyaj ürünleri, hafif renk veren lipbalmlardır. Dudaklarınızı koruyup nemlendirirken, bir yandan da hoş bir renk vererek daha çekici hale getiren sheer yapıdaki şeffafa yakın hafif renk veren lipbalmlar minik bir dokunuşla dudaklarınızı hem nemlendirir hem renklendirir. Makyaj dünyasındaki popüler isimleri merak etmiyor musunuz ?





makyajin-seffaf-guzelleri-renkli-lipblam-rujlari
makyajin seffaf guzelleri renkli lipblam rujlar


Revlon ColorBurst Lip Butter 


Kaliteli bir drugstore markası olan Revlon 'da hafif renkli lipbalmların en güzellerini bulabilirsiniz. Makyaj bloglarında ve vloglarında mutlaka denk gelmişsinizdir zira bu skalanın en ünlüsü diyebilirim. Ben ise arkadaşımın hediyesi sayesinde deneme şansı buldum ve sizi temin ederim Revlon Lip Butter üyeleri ününü hak eden güzellikte. Renk veriş gücü balm havasına göre gayet iyi. Dudakları nemlendirirken renklendirme işlemini ustalıkla gerçekleştiriyor. Umarım Revlon bir an önce ülkemize teşrif eder. Bu konuda Gratis 'e dileklerimi gönderiyorum.


Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy

Bana göre YSL (Yves Saint Laurent), lüks kozmetiğin en haz verici markası. Volupte Sheer Candy serisi hem başarılı hem alışkanlık yaratıcı. Bende sadece bir tane çeşidi bulunmakta ve aklımda olan birkaç rengini de alma düşüncem var. Dudaklara hafif bir renk bırakırken yumuşacık ve dolgun bir görünüme imzasını atıyor. Aynı zamanda dudaklarınızda uzun süre hissedebileceğiniz naif kokusunu da ayrı seveceğinizden eminim.


Maybelline Baby Lips

Canlı renklerdeki ambalajların gücü ile dikkat çeken Maybelline Baby Lips, son zamanların en popüler renkli dudak koruyucuları ile öne çıktı. Eğer beklentiniz yabancı makyaj blogları veya vloglarının övgüleriyle artıyorsa umduğunuzu bulamayacaksınız demektir. Ama beklentisiz ediniyorsanız, parasına göre ideal kalitede. Özellikle genç kızlara daha yönelik olduğunu düşünüyorum.


Maybelline Color Sensational Color Whisper

En dişli rakibi Revlon 'un çıta yüksekten başarısına karşılık Maybelline markası da boş durmadı ve benzer görünüşe sahip Color Sensational Color Whisper serisini çıkarttı. Görünüş olarak çok şık olsa da takip ettiğim yabancı makyaj bloglarından geçerli not alamadığını görünce alma hevesim tamamen kayboldu. Tıpkı Baby Lips gibi, bekleneni vermiyor ama nemlendirme adına Nivea nostaljisi yaşatıyor.


L'Oreal Paris Colour Riche Balm

Şık ambalaj örneklerden birisi de L'Oreal Paris Colour Riche Balm serisi. Renk veriş gücü zayıf olsa da güneş koruyucu özelliklerinden dolayı daha sevilesi. Bende 2 farklı rengi var ve renk verişlerini hiç beğenmiyorum. Güneş koruma faktörü olduğu için kullanıyorum.


Clinique Chubby Stick

Kalem rujlarla dikkati ilk çeken Chubby Stick 'ler Clinique markasının en önemli ataklarından biri diyebilirim. Benim için Clinique markası cezbedici bir makyaj markası olmadığından Chubby Stick 'ler makyaj dünyasına adım attıkları ilk andan beri edinme hevesim olmadı. Ancak oldukça popüler ve genelde de beğeniliyor. Deneme şansı verebilirsiniz.


Lancome Baume In Love Sheer Tinted Lipbalm

Makyaj dünyasının başarılı isimlerinden Lancome da renkli lipbalmlar ile dikkat çekiyor. Baume In Love Sheer Tinted Lipbalm serisinin kuru dudakları yumuşacık yapmalarıyla ünlü.


Armani Beauty Rouge Sheer

Armani de bu güzellik akımındaki yerini çoktan aldı. Rouge Sheer serisi çok az renk verişi nedeniyle beklenilen ilgiyi toplayamasa da dudaklarda bıraktığı nem gücü ile lüks kozmetiği sevenlere hitap ediyor.


Nars Pure Sheer SPF Lip Treatment

Ben Nars 'dan vazgeçemiyorum, tam bir "narsissist" çıtasındayım diyorsanız, Nars 'ın Pure Sheer Lip Treatment serisine bakabilirsiniz. Ama benim önerim içinizdeki narsissistliği başka tercihlerinizle gösterin zira bu ürün Maybelline Baby Lips 'lerin vasatında.

Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.