Maybelline Baby Lips - Pink Punch

Merhaba, merhaba!

Geçen yıl yabancı bloglarda sıkça duyduğumuz Maybelline Baby Lips'e geldi bugün sıra.İngiliz blogların bu ürünü nasıl övdüğünü hepimiz biliyoruz, onlara girmeden ben direk kendi düşüncelerimi yazacağım.


Ürün ülkemize geleceği zaman heyecan yapanlardan değildim ben ama kesinlikle mutlu olanlardandım çünkü markaların satış politikası beni üzüyor, her markanın envari ürünü varken ülkemize inatla gelmemeleri sinir bozucu, ee bir yenilik de sonunda Türkiye sınırlarına girince insan haliyle mutlu oluyor.

Baby Lips benim gözümde sıradan bir lip balm, dudakları nemlendirmesi güzel ama aşırı kuru, çatlak dudaklarda çok da işe yarayacağını sanmıyorum, geçici en fazla 1-2 saatlik nem vereceğini düşünüyorum.Kış ayları dışında benim dudaklarım çok kurumuyor, çatlamıyor, o yüzden bu durumlar dışında nemlendiriciliği bana yeterli geliyor çünkü gün içinde tazelemeyi de dert etmiyorum.

Güzel yanı bazılarının renklerini çok iyi vermesi, mesela bu en son aldığım Pink Punch rengi bence bir lip balma göre çok güzel renk veriyor ve ton olarak da çok güzel bence, ha kötü yanı yok mu? var aşağıda fotoğrafta görebileceğiniz üzere bazen çizgi çizgi duruyor ve maalesef dudaktaki hataları belli ediyor.



Renksiz olanlarında ise spf olduğunu duydum, bu da güneşin etkilerinden korunmak isteyenler için iyi bir özellik.

Özetle;

Benim için -kesinlikle harika!- dedirten bir ürün değil ama - güzel, sıradan- ürünü.
Fiyatı hatırladığım kadarıyle beş, beş buçuk liraydı, inanın daha fazla olsaydı zaten değmezdi, fiyatı gerçekten ürünün değeriyle eş.


Baby lipsleri kimileri çok seviyor, kimileri ise nefret ediyor, ben bu iki grubun arasındayım, ne çöpe atın işe yaramaz diyebilirim ne de şahane hemen alın, ihtiyacınız varsa uygun fiyatı nedeniyle denenebilir diye düşünüyorum o kadar.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.