#mim Filmli Dizili

Uçay beni asla unutmaz bir mimde yoksam öbüründe  kesinlikle  mimler beni   bu güne kadar yolladıgı bütün mimler için özel teşekkür ederim.Bu mim için ayrıca teşekkür ederim.Tam ağzımın tadı bir mim bu...Keşke daha uzun olsa sevmediginiz animeler işte sevmediğiniz  video klipler  sevmediginiz uzak dogulu ünlüler filan diye uzun  uzadıya  bir mim olsaydı.Ama kısmette iki seçenek varmış.Neyse buradan mim oluşturmak furya yapmak isteyen varsa bu tarz bir mim fikri benden çıkmış olsun...
Diger mimleyen Hayali~~ bebegim de asla unutmaz beni hemen bir mim olur beni mimler bu güne kadar ki bütün mimler ve bu mim için teşekkür ederim...Üstede dedigim gibi tam agzımın tadı bir mim ve böyle sevmedikleriniz konulu mim olursa beni kesinlikle unutmayın...Bu konuda yanlış anlaşıldıgım için kendimi anlatmakta zorlanıyorum böyle olunca kolay oluyor :D 


1.Sevmediğim Diziler;
Triangle
Dizinin oyuncuları e konusu açıklandıgında işte kadro işte konu demiştim büyük bir zahmetle bir dizimi izlemeyi bırakıp triangle dizisine yönelmiştim ilk bölüm geçti ikinci bölüm geçti üçüncü bölüm geçti dördüncü bölümde atlayarak izledim beşinci bölüm atlayarak izledim altıncı bölümün ilk partın da gitmiiiiiiyoooorr diye bağırdım ve bıraktım.Oyuncuların bile kurtaramadıgı bir dizi oldu benim için hani oyuncular için 6 bölüm dayanabildim aglayacak gibi oluyordum izlerken sıkıntıdan ölüyordum içim daralıyordu ha bitti ha bitecek derken bitmiyordu.60 dkksa dizi benim için 5 saat gibi geliyordu ama işin tuhafı herkes ayıla bayıla izledi ben blogumda çogunluga göre hareket ettigimden tavsiyelerim de olacak bir dizi ama sonuç olarak sevemedim kara gözlüm .

Monstar
Yayınlandıgı dönemde ilk 4 bölüm izledikten sonra dayanamayıp blogumda yazı yazdıgım ve sonra beauty lerin Junghyun'u tanımamamdan ötürü bana saldırmasıyla kaldırdıgım postlu dizim olarak kalan dizi.Beautyler farklıdır öyle bilinirler tıpkı ELFler gibi demek ki bizim ELFlerde oldugu gibi aralarında çirkef güya fandomlarda olabiliyormuş onu ögretmişti ..Bu diziyi sonra tamamladım bir beauty sayesinde blogumdaki postu görüp benimle güzelce yazışan tatlı beautyler izlemem gerektigini söylemişleri söz verdigim gibi izledim.Yine blogumda çogunluga göre hareket edip tavsiye konularıma aldıgım dizi ama yine sevemedim karagözlüm .

Marry Him If You Dare

Lee Dong Gun Yoon Eun Hye ve Jung Yong Hwa'nın kariyerinde ki en barbat senaryolu dizisi olarak tarihe geçmiş dizi genel olarak beğenenler olsa da bence senaristin afalladıgı bir diziydi.Ulan böyle iyi oyuncuları alıyorsun kadrona az özen değil mi yok arkadaş yok dizi acayip saçma ve sıkıcıydı oyuncular için tamamladıgım dizide yonghwanın hatrı büyüktü neyse ki Yonghwa three musketeers gibi acayip iyi bir sezonluk diziyle döndüde kendimize gelebildik.Sıkıcılıyla benden geçemeyen ama büyük bir çogunlugun ayıp bayıldıgı blogumda tavsiyelerde yerini almış ama yine sevemedim kara gözlümlü dizi.

Love Rain
Sevemedigim dizileri tavsiye listeme almam bu diziyle  başlamıştı.İlk sevemedigim dizi oldugu için listeme almadıgımda Love Rain'i unutmuşsun Love Rain nerde Love Rain dizisini izle tavsiye ederim gibi yorumlar gelince demek ki benden beklenen benim  beğendigim değil bütün  herkesin beğendigi  diziler oldugunu anlamam sebep olmuştu.Bu diziyi sevmeme amacım 7 bölüm anne ve baba göstermişlerdi sanırım orda  hafifiten bi sıkılmaya başladım sonrasında da ne bilim ya böyle bi sıkıcı geldi melodram  ve dram türü benim en sevdigim tür ama bu dizide sevemedim arkadaş üzgünüm Love Rain  sende benden geçemedin.Son sevemedim kara gözlüm sensin.


2.Sevmediğim Filmler;

Rough Play
Lee Joon'un oyunculuguna hastayım ama yalan söyleyemem filmi Kim Ki-duk yönettigi için izlemiştim.Daha dogrusu izleyememiştim.Sebebini izleyenler filmin afişini gördüklerinde anlamışlardır zaten.Abicim filmde sürekli mi töbe töbe :D asdfghjklşl Filmi sevmedigimden değilde utandıgımdan izleyemedim .Ulan izlerken annem filan odaya dalar korkusu yaşadım yanlış sahnelerde görür benim kız internette farklı filmler izliyor der diye izleyemedim.Zaten filmde çok fazla yanlış sahne oldugu için bitirememiştim.Gerçi baştan bu Kim Ki-Duk filmi cinsellik ve toplumda olan sorunlar ön plandadır diye düşünemem gerekirdi..Üzgünüm Lee Joon ama sevemedim Karagözlüm.

13.Cuma
Koreyle alakalı değil ama  bunu almazsam  listeme içim rahat etmeyecekti.Erkek kuzenimle  sözleştik(aynı yaşıtız)sinemaya gitcez dedik.Sinema salonuna gittigimizde ikizimde farklı filmler seçtigimiz için ikimizinde istedigi olmadı  afişi güzel diye şu filme girelim dedik.Neyse film başladı  sonra aman tanrım didim.Filmde 3 sahneden biri cinsellik açık açık birde uzun uzun .Bu filmden çıkana kadar  terledim bunaldım öldüm bittim.Ulan yanımda erkek var kuzenim  çıksam ne dicem  çıkamadımda  filmden  ikimizde mal gibi filmi izlemiştik. Gün gibi aklımda   içimden bit lan amk filmi bit demiştim.Ay ne utanmıştım ne utanmıştım.Sinemada sansurde yok arkadaş keşke bi kız arkadaşla filan gitseydim demiştim.Pişman oldugum   kötü anılı film senide sevemedim kara gözlüm derhal terk et burayı.


Bir mim'in daha sonuna geldim  yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür eder furyanın devamı için  yeni kişilere  paslarım.
Kızlar hadi buradan buyrun;
 Betül'ün Atölyesi , Bia ChuŞEMSPARE,Ekmek Kırıntısı
Bu arada kırdıgım kızdırdıgım fan varsa lütfen kusura baksın artıkın her seferinde ben alttan alıyorum siz seviyorsunuz diye sevmek zorunda değilim :D Hadi bay bay :D




Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.