#Mim Yaz Dostum

Edebiyat okudugu halde Edebiyatı sevmeyen bir insan olarak yeni bir Edebi türde mimle karşınızdayım. ^_^ clrvde bu ablayı mimlemeden durmaz bende severek okur ve  yanıtlarım ama Edebi :D teşekkürler mim için yavruşum  mühü mühü :D  cidden  çok zor bir mim geldi hele ki bende ilham yokken ... ımm napsam acaba başlasam mı bakalım ne kadar saçmalayabilirim deneyim ... Hadi bismillah  :)
Mim : 
Aşağıdaki kelimeleri kullanarak  bir hikaye oluşturmamız istenmiş.
1-Pipo  2-Cahil 3-Taş Plak 4-PSY 5-Yelpaze 6-Sakızlı muhallebi 7-Yastık kılıfı 8-Ehliyet
Ne kadar  kelimelere  bakarken uzun uzun yutkunsam da  yazmak farz oldu başlıyorum ;


 Kaç yıl önceydi?Bu kadar kalbimin hızlı atması  doğru muydu?Yoksa hastalanıyor muydum?
Neden onu gördügümde böyle oldu?Aslında yıllar önceydi bunu bir kez yaşamıştım hani taş plak dedigimiz devirlerden kalma günlerdi.Her şeyden umudumu kesmiş yeniden aşık olmamın  zor olacagını hayatımın böyle devam edecegini düşünürdüm.Ta ki  onu görene kadar. Saçları, gözleri, tenin ter ve parfumle  karışmış kokusu..Hepsi çok farklıydı.Yanında elinde pipo tutan bir adamla karşıma çıkmıştı o anı galiba  hayatım boyunca unutamam.Bu sonbaharın ılık rüzgarı mıydı yoksa  onu gördügümde  havada oluşan aşkın rüzgarı mıydı  anlayamadım.Kalbim deli gibi çarpıyor fakat o an ne yapacagımı bilmiyordum.Yanımdan hızla geçmişti oysa ama o bir iki saniye benim aşık olmam için yetmişti de artmıştı bile.Hemen sokagın sonundaki  yüksek sesle PSY çalan mağazanın yanında ki  sakızlı muhallebi satan  pastaneye girmişlerdi.Arkasından  gitmeli miydim bilmiyordum.O an öyle farklı duygular içerisindeydim ki  donup kaldım oldugum yerde.Bu duygu eski bir duyguydu ama sanki ilk defa oluyor gibiydi.Onunla bir şekilde konuşmalı ve tanışmalıydım ama nasıl?Yüksek sesli  müzik çalan  mağazanın oraya dogru ilerledim ve gözüme bir tane Yelpaze çarptı.Bu Yelpazeyi kullanarak onun her hareketini izleyebilirdim.Bu ve bunun gibi çılgınca düşünceler kafamda dolaşıyordu.Yaşım çok genç olmasa da bu aşk beni cahil bir insana çevirmişti.Aslında yaptıgım saçmaydı,deliceydi  biliyordum ama  kendimi alıkoyamıyordum bundan.Sahi ben ne için oradaydım onu nasıl görmüştüm.Ah!!! gerçekten  kafamı karıştıran bu duygu bütün hafızamı silmiş gibiydi.Evden  güzelce giyinip ehliyet sınavım için çıkmıştım hatırlıyorum sınav heyecanımın yerini nasıl  aşk heyecanı alabilirdi bu delilikti.Sanki o an zaman durmuş gri dünyam bir anda renklenmişti. Bu düşünceler kafamda dönüp dururken aşkın azizligine ugrayıp rezil olma pahasına o yelpazeyi  mağazadan satın alıp  pastane de bir masaya oturdum. Kalbim deli gibi çarpıyor gözümü ondan alamıyordum. Karşımda gülümsemesi daha da fazla  heyecanlandırıyordu beni...Bir süre oturduktan sonra yanlarına bir çocuk ve bir bayan ilişti. Bayan bir eliyle  yastık kılıfı satın aldıgı şeffaf bir  magaza çanta poşeti diger  eliyle de  çocugu tutuyordu.Aşık oldugum adamla birbirlerine bakarak gülüyorlardı.Çocuk birden bayanın elini bırakarak baba diye  aşık oldugum adama dogru koştu ... O an dünya başıma yıkılmıştı..İlk görüşte aşık oldugum adam evliydi ve  belli ki karısına   deli gibi aşıktı.Yıllar önce kaybettigim bu duyguyu buldugum için sevinirken  ve  bu kadar  heyecanlanırken   onun evli olması  kalbimin deli gibi çarpmasının yerini  acıya bırakmıştı.Renkli olan dünyam yeniden grileşmiş  ve kendimi  büyük bir boşluga  bırakmıştım.Hiç tanımadıgım bu adama aşık olmak ve onun evli olması  o an  kalbimin yerle bir olmasına  yetmişte artmıştı bile.Bir süre  kendimi toparladıktan sonra yavaşta oradan ayrıldım.Giderken pastanenin  camından onları gördüm...ve o an hatırladım ki aşk aslında o kadar güzelde bir şey değildi ve her türlüsü her zaman acı verirdi...


Ulan bu ne oldu arkadaş romanın  orta sayfalarından bir şey oldu.asdfghjklşl yazacagım  hikayeye tüküreyim ... Valla bi daha  aklıma bir şey gelmez yazdım gitti :D 
Gülmeyin ha okurken  yapcak bir şey yok bol mimli olsun bu mim bakalım :F bekliyorum sizden de ^_^

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.