Oriflame Fresh Nature Lavanta Kolonyası

Oriflame Fresh Nature Lavanta Kolonyası
Oriflame Fresh & Nature Lavender Eau De Cologne

oriflame-fresh-nature-lavanta-kolonyasi
Oriflame Fresh Nature Lavanta Kolonyasi




Özellikle bayram zamanlarımızda misafire kolonya ikriamı klasiklemiş bir Türk geleneğidir. Oriflame markasının da Fresh & Nature Lavender Eau De Cologne ismindeki bu lavantalı kolonyası ferahlatıcı kokusunu yoğun olarak hissettiriyor. Çoğu kişinin fark etmediği bir gerçek ise, parfüm reyonlarında parfüm olarak satılan ve o amaçla alınan bazı kokuların aslında bir Eau De Cologne yani kolonya olmasıdır. Eau De Cologne, parfümlere oranla çok daha az kalıcılıkla kokuyu birleştirir. Ama Oriflame markasının Lavantalı Kolonyası, kalıcılık konusunda çarçabuk uçanlardan değil. Bu konuda beni şaşırttı. Miktarı da son derece büyük, 400 ml boyutu ile çok uzun süre evimdeki yerini alacağı kesin.


oriflame-fresh-nature-lavanta-kolonyasi
Oriflame Fresh Nature Lavanta Kolonyasi


İçeriğinde sadece Lavanta değil aynı zamanda Kehribar, Misk ve Vanilya notaları da bulunuyor. Bana göre tek eksi yanı, kokusunun biraz fazla keskin ve maskülen oluşu. Kokusu bu kadar yoğun olmasa, onun yerine daha hafif versiyonlu olsa idi kişisel zevk olarak daha çok kullanabilirdim. Bana biraz, erkeklerin tıraş sonrasında kullandıkları aftershave kokularını çağrıştırdı. Bu ortak payda olduğuna göre demek ki çoğu aftershave bu birleşimi içeriyor.


Oriflame Fresh Nature serisindeki kolonyalar toplamda 7 çeşit. Lavanta haricinde Frezya, Çarkıfelek, Portakal, Kırmızı, Limon ve Erkekler İçin olan çeşitlerinden dilediğinizi zevkinize uygun olarak seçebilirsiniz. Normal satış fiyatları 34.90 TL. Bu fiyatı biraz yüksek buldum, bana kalırsa indirim zamanı almak daha mantıklı.

oriflame-fresh-nature-lavanta-kolonyasi


* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.