Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici - ‎Pur Bleuet Eye Makeup Remover

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici
Yves Rocer Pur Bleuet Eye Makeup Remover


yves-rocher-goz-makyaj-temizleyici-pur-bleuet
Yves Rocher Goz Makyaj Temizleyici - ‎Pur Bleuet Eye Makeup Remover





Çift bazlı bir formüle sahip olan Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici (Pur Bleuet Eye Makeup Remover), günlük göz makyajlarını temizlemeye ideal yapıda. Çoğu makyaj severin aksine hem göz makyajında hem de ten makyajında yağ fazlı makyaj temizleyicileri çok seviyorum. Yağlı makyaj temizleyicileri bana rahatsızlık hissi yaratmıyor. Hatta makyajımı çıkaracağım zaman bir temizleyici yağ bulamıyorsam, bir pamuğu suyla hafif ıslatıp bir iki damla zeytinyağı dökerek kendi makyak temizleyicimi pratik şekilde hazırlıyorum. Yağlı histen rahatsız olmak bir yana, o verdiği yumuşaklığı seviyorum bile. Çünkü tek fazlı su gibi olan göz makyaj temizleyicilerin, makyajımı tertemiz çıkardıklarını düşünmüyorum. Onlarla yaptığımı sandığım temizleme işleminden sonra bu tarz yağlı bir ürün kullandığımda pamukta çıkanları gördükçe şaşırıyorum. O yüzden de böylesi ürünlere yönelmeyi seviyorum.


yves-rocher-goz-makyaj-temizleyici-pur-bleuet
Yves Rocher Goz Makyaj Temizleyici - ‎Pur Bleuet Eye Makeup Remover



Bloglarda çok sevilen bir temizleyici olarak yerini edinen Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici 'sini ben orta şeker buldum. Bundan çok daha iyilerini kullandım. Benim için aman aman bir temizleyici değil. Ama fiyatına nazaran sağladığı etkisi güzel. Günlük makyajları çıkarmak için yeterli olduğunu düşünsem de en iyi olmadığı aşikar. Plastik şişesindeki ambalaja sahip ve 125 ml boyutunda. Pamuğa dökmeden önce hafif çalkalanması gerekiyor.


yves-rocher-göz-makyaj-temizleyici-kullananlar-pur-bleuet-eye-makeup-remover-review
Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici - ‎Pur Bleuet Eye Makeup Remover


Mavi renkte olması temizlik hissini bana daha çok veriyor ama tabii ki bu renklendiricilerin de işareti. Bloglarda bu makyaj temizleyicisinin içerik olarak güzel diye yorumlar okudum. Ne yazık ki alakası yok. Yani içerik için alınmaz. Ama şu ana kadar kullandığım yağlı makyaj temizleyicileri de içerik olarak güzel değildi. Eğer bu konuda daha iyi içerik istiyorsanız, evdeki zeytinyağının değerini daha çok bilmenizi tavsiye ederim.



Durulama gerekmediği ürünün açıklamasında yazsa da ne zaman bu makyaj temizleyicisini kullansam akabinde hemen Bioderma Sensibio h2o da kullanıp sonra su ile duruluyorum. Bana göre Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici, orta karar etkisine fiyatı da aynı paralel çizgisinde gittiği için tekrardan alınabilir kıvamda.


Paylaş
, , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.