Düğmelerle Yaratıcı Fikirler

Evde o kadar çok düğme var ki çöpe atmaya kıyamadım bende  bu düğmelerle ne yapabilirim diye düşündüm. Hazır elimin altında net varken bu geri dönüşüm ile ilgili bir kaç görsellikle araştırma yaptım  bütün yapılan  ürünler çok hoşuma gitti ve sizlerle de paylaşmak istedim umarım  sizinde işinize yarar.
Eski Düğmelerle ne yapabiliriz;

Bir Kemer ;

Bir bileklik;

çantamızı düğmelerle süsleyip farklı bir  model yapabiliriz;


Bir Kolye ;

Belki bir Broş; 

 Ya da bir bardak altlıgı;

 Eski bluzunuza farklı hava katın;

 Bir kalem kutusuda yapılabilir;

resimler google görsellikten alıntıdır.
...ve daha bir çou düğmelerinizi çöpe atmadan önce bir kez daha düşünün .
Bir sonraki postta görüşürüz anacım ...
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.