Flormar Perfect Coverage Liquid Concealer (03 Light Beige)


Kapatıcı kullanmaya bayılmasam da en çok kullandığım makyaj malzemesi kapatıcılarım. 
Göz altlarım oldukça problemli olduğu için birçok kapatıcı deneyerek en iyisini bulmaya çalışıyorum.

Flormar Perfect Coverage Lıquid Concealer'ını ise uzun zamandır mağazalarda gidip gelip deniyordum. Kapatıcılığı çok iyi ve kremsi yapıda gözüküyordu, ama birtürlü almamıştım. 


Benim bir kapatıcıdan beklentilerim;
-Kapatıcılığının yüksek olması,
-Göz altlarımı kurutmaması, nenmlendirici olması,
-Çizgilere dolmaması,
-Kalıcılığının uzun süreli olması.

Flormar Perfect Coverage Liquid Concealer değerlendirmelerim;
-Kapatıcılığı elimin üzerinde çok yüksek olmasına rağmen, nedense göz altlarımda orta seviyede kaldı.
-Yapısı kesinlikle yüksek nemlendiricili, yumuşacık ve satin bitişli.
-Yapısı ince olduğu için sanırım çizgilere çok az dolma yapıyor ama rahatsız edici değil.
-Kalıcılığı çok ama çok az, ilk uyguladığımda yoğun bir kapatıcılık gibi görünsede 10dk içerisinde kapatıcıdan eser kalmıyor. :/ 


Gördüğünüz gibi kapatıcılığı hiç de fena değil, fakat kapatıcılığı çok çabuk azalıyor. 
Eğer göz altlarınız sorunlu değilse, çok beğeneceğiniz bir kapatıcı olabilir.
 Ben günlük hayatımda kısa süreli dışarıya çıktığım zamanlarda kullanarak bitireceğim. 

Tekrar alacağım bir ürün değil ama nefret ettiğim bir üründe değil, ortalama bir ürün.

Ürün 4,5ml ve fiyatı 18,75tl.

Bu ürünü siz daha önce denediniz mi?

Sevgiler.

Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.