Gratis İndirimi Alışverişim

Gratis İndirimi Alışverişim

İndirim üstüne indirim yapan Gratis 'ten minik bir alışveriş gerçekleştirdim, indirimler birkaç gün daha devam edecek, hatta sadece kozmetik değil mağazada satılan A'dan Z'ye her üründe indirim söz konusu. Mevcut %40 indirime bir de toplam fiyat üzerinden Gratis kartlara özel %10 indirim daha var. Aklınızda almak istediğiniz var ise mutlaka bir bakının derim.


gratis-indirimi-alisverisim-blog
Gratis indirimi alisverisim


Gratis indiriminden alışverişim şu şekilde :




gratis-indirimi-alisverisim-blog
Gratis indirimi alisverisim

Good Things - Manuka Honey Creamy Cleanser : Bu günlük yüz temizleyicisinin içeriği hoşuma gitti. Umarım yapısı da güzeldir. Henüz denemedim, ilk fırsatta kullanmaya başlayıp blogda detaylı konusunu hazırlayacağım.

Essence - All About Matt Oil Control Paper : Günlük hayatımda yağ emici mendilleri sıklıkla kullanıyorum. Gratis 'teki dolu dolu Essence rafında görünce bir tane denemek adına aldım.

Essence Törpü 2in1 : Bir önceki Gratis alışverişimde Essence 4in1 törpüsünü almıştım, muazzam memnun kaldım. Bu sefer onu bulamadığım için bunu aldım. Henüz kullanmaya başlamadım ama içimden bir ses diğerinin daha güzel olduğunu söylüyor. Keşke onu bulabilseydim.

Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu - Benri Islak Havlu - Benri Kare Pamuk : Böyle yardımcı elemanların her zaman elimin altında olması hoşuma gidiyor. Görünce alayım dedim.


Abartmadığım, sadece ihtiyaçlarımı aldığım bir alışveriş oldu. Bu konuda irademi koruyorum.


İndirmsiz güncel fiyat listesi şu şekilde :

Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser fiyatı 9.90 TL
Essence All About Matt Oil Control Paper fiyatı 7.25 TL
Essence Törpü 2in1 fiyatı 6.5 TL
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu fiyatı 2.75 TL
Benri Islak Havlu fiyatı 1.75 TL
Benri Kare Pamuk fiyatı 2.75 TL



Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.