Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Gratis 200.mağazasının açılışını indirimlerle kutluyor.Hiç beklemediğim anda başlayan indirime kayıtsız kalamayarak geçen hafta inceleyip almayı planladığım The Balm Balmsai ve Autobalm California paleti almak için iş öncesi bir Gratis turu yaptım.
Gittiğimde RT fırçalar ve The Balm standı dahil olmak üzere tüm ürünler mevcuttu.Kalabalık ve kasa kuruğu olmayınca alışverişimi rahatça tamamladım.
 Renkli Kozmetik olarak The Balm Balmsai ve Autobalm California paletleri aldım.Wet'n Wild rujların istediğim renklerini daha önce bulma şansım olmamıştı .Rose-bud ve Red Velvet renkleriyle bu rujlarla tanışmış olacağım.
İndirime ojelerde dahil olunca gözüme ilk çarpan Flormar Jelly Look Fire Red ojeyi aldım.Diğer ojeleri vakitsizlikten inceleyemedim  ama hafta sonu tekrar bakmayı planlıyorum.

 Listerine ve Colgate Optik Beyaz eşimin alışverişi oldu.Benzer özellikteki markalar arasında Optik Beyaz benimde favorim.
Jahnson's Baby Şampuan:Geçen hafta küçük boyunu alıp  sevince
Giovanni Kuru Şampuan;Daha önceleri Lush'ın toz şeklindeki kuru şampuanını severek kullanmıştım.Giovanni benzer özelliği ile dikkatimi çekti.Umarım Lush'ı sevdiğim kadar sevebilirim.
 Son olarak severek kullandığım kare pamuklardan ve Otacı'nın yağlı saçlara özel Isırgan Otlu Şampuanını aldım.Bu şampuanı yazdan beri kullanıyorum.Saçlarımın yağını dengelemiyor olmasına rağmen severek kullanıyorum.
Nivea Men traş jeli ve Deodorat ise yine eşimin tercihi oldu.
Gratis'te tüm ürünlerde %40,Gratis karta özel+%10 indirim hafta sonu da devam ediyor.Almayı düşündüğünüz ürünler varsa bu fırsatı değerlendirmenizi öneririm.

Sizin bu indirimden almayı planladıklarınız neler,alışveriş yaptıysanız sizi en çok mutlu eden ürün hangisi oldu?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.