İzmir Blogger Buluşması #makyajsizcikmamabi


12 Ekim Pazar günü harika bir blogger buluşmasına katıldım. Uzun zamandır bu kadar özenle hazırlanmış bir etkinliğe katılmamıştım. İnstagramdan @dilaraninbloguu (Dilara) ve @ceyhenk (Ebru) çok özenli bir etkinlik hazırlamışlar.

Etkinlik mekanı olarak, güzellik bloggerları için bana göre en uygun mekan olan Essi Güzellik Polikliniğini seçmişler.

Kapıdan girer girmez, gerek Essi Güzellik Salonunun şıklığı,gerek kızların süslemeleri zaten beni benden aldı :)


Pınar ve ben etkinlik salonuna ilk gidenlerdendik. Bu yüzden ilk fotoğrafları bizler çekildik.




Bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızdan bazılarını bu fotoğrafta görebilirsiniz. Ayrıca bir sponsor yazısı da daha sonra gelecek.


Birbirinden güzel ikramlarla Essi bizleri kendi evimizde gibi hissettirdi. Diyetinin 3.günündeki Tuğba için pek hoş olmasa da, dayanamayıp hepsinden yediiiim :D 


Tabaklarımızı doldurup etkinliğimizin başlayacağı salona geçtik. Hem atıştırdık hem sohbet ettik. Bir yandan fotoğraflarımızı paylaştık. Gün tadında çok ama çok eğlenceliydi.



Essi'nin sürprizleri bitmek bilmiyordu. Bizlere birer çekiliş yaptılar.

 Essi güzellik salonlarında yapılan uygulamalardan, hangisi çıkarsa onu bizlere hediye edeceklerini öğrendik.

Bana çekilişte Soğuk Lipoliz ( -8 derecede yağları dondurup %20 bölgesel incelme sağlıyormuş) çıkmasına rağmen, ben yağlarımdan utandığım için pek yaptırmak istemedim :D 

Çekiliş sonucu boşta kalanlara baktığımda bana en uygunun Radyo Frekans olduğuna karar verdik.  Radyo Frekansı özellikle gıdımın fazlalından ötürü tercih ettik.



Radyo Frekans;
Radyo Frekans belirli bir frekansta elektrotlar (kutup) vasıtasıyla elektrik akımını vücuttan geçirerek dokuların etkin ve güvenli ısınmalarını sağlar. Elektrik akımı kapalı bir devreden akarak cilt katmanlarından geçerken katmanların direncine bağlı olarak ısı üretir. Tripolar teknolojisi RadyoFrekans akımını 3 veya daha fazla elektrotlar arasında odaklaştırır ve enerjinin sadece uygulama alanında kalmasını sağlar. Sistem, her bir bölgede, epidermiste bir yaralanmaya sebep olmaksızın, eşanlı olarak alt ve üst cilt katmanlarında ısı oluşturur. Oluşan ısı kolajen ve elastin liflerinin kasılmasını ve üretiminin artmasını sağlar.

Cildinize uygulandığında bir acı hissetmiyorsunuz,sadece sıcak bir rolonun cildinizde gezdiğini hissediyorsunuz. 


Cildime uygulanan işlemler;

-Makyaj temizlendi,

-Cildim güzelce temizlendi ve peeling uygulandı,

-Peeling temizlendi ve cildim toniklendi,

-Botowhite uygulaması ile yapışkan olan bir serum uygulandı, uygulanan serum el ile yapıştırılıp çekilerek uygulandı,cilt daha dolgun bir görünüm kazandı,

-Radyo Frekans uygulamasına geçmek için Hyalüronik asit sürülerek radyo frekans uygulandı.

-Cilt yüzeyi 41-41 dereceye kadar ısıtıldı.

-Gıdı toparlandı,yüz ovali sağlandı,ince kırışıklıklar azaldı.

-Üzerine altın maskesi uygulandı,cilde ışıltı kazandırıldı.

-Son olarak saf argan yağı ile anti-aging yüz masajı yapıldı.

Vee sonuç;



-Sanki cidden gıdım azaldı :) 

-Cildim pürüzsüz ve fondoten uygulanmış gibi ışıl ışıl ve pürüzsüz oldu.

-Mimik kırışıklıklarım yok oldu.

-Sonuçtan ben çok ama çok memnun kaldım. Bu kadar özenli ve güzel bir uygulama beklemiyordum. İşlemler yaklaşık 1 saat sürdü.

-2 gündür hiç fondoten uygulamadan geziyorum ve herkes fondotenimi soruyor :))

Bana uygulanan işlemin fiyatı 400tl'miş. 

Eğer Essi Güzellik salonlarında bu işlemi yaptırmak isterseniz, benim adımı vererek %10 indirim kazanabilirsiniz.

Hem eğlendik,hem rahatladık hem sohbet ettik. Kesinlikle harika bir gündü.

Essi 'den Cilt bakımı kazanmak isterseniz çekilişime katılabilirsiniz.

Son olarak tüm organizasyonu ayarlayan Dilara'ya ve Ebru'ya çok teşekkür ediyorum.

Essi'ye de misafirperverlikleri ve tüm hazırlıkları için çok teşekkürler.

Essi internet sitesini incelemek ve yapılan uygulamalar hakkında bilgi almak için Tık Tık!

Katılan Blogger Arkadaşlarım; (soldan)


Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.