#Mim Beklentiler ve Hedefler


ŞEMSPARE bana mim fırlatmış görünce çok mutlu oldum ve hemencik bu mim'i yanıtlamalıyım diye düşündüm teşekkürler ŞEMS'im :D 

Mimin konusu: 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak...

Hedefler  ne kadar zor gürülse de  hiç bıkmadan usanmadan vazgeçmeden yapmamız gereken şeylerdir.Bir kez hedef koydum mu sonuna kadar gitmeliyiz diye düşünüyorum yoksa gelecekte geçmişe dönüp baktıgımızda keşke dememiz hiç iyi olmaz.Aslında keşkelerle yaşamak hiç iyi olmaz.O yüzden keşke dememek için en azından  hedeflerimiz için çabalamalıyız.Umarım hepimizin hedefleri gerçekleşir seneye olmasa bile  gelecekte umarım hedeflerimize kavuşuruz.Saçmaladıgıma göre artık  hedeflerime geçebilirim.
Bu mimi gördügümde ölmeden önce yapmam gerekenler listem aklıma geldi  sahi o listem ne alemde  merak ediyorum hala o liste için  bir adım atamadım.




1.Tekrar hazırlandıgım üniversite sınavında başarı sağlamak ve  istedigim bölüme yerleşmek. 



Eğer bu olursa çok sevinirim ben biliyorsunuz açık öğretim Edebiyat olarak  okuluma devam ediyorum 3. sınıftayım mezun oldugumda örgün egitimden mezun olmuş gibi  bölümümle ilgili her şeyden hakkım var fakat benim bir hayalim var Radyo Televizyon okumak yıllar sonra bu hayalimi  gerçekleştircem 3. sefer girdigim fakat yeni sistemde ilk girecegim sınav için çok heyecanlıyım  lütfen dualarınızı benden eksik etmeyin .

2.Kilo vermek 

Troid hastası oldugum için kullandıgım ilaçlar  bana nerden baksan bi 10 kilo aldırdı çok hızlı çalıştıgı için kalbimde ritim  bozukluguna yol açtı sonuç olarak yavaşlamalı dedi doktor yavaşlarkende  benim vucuda yediklerim yag olarak döndü şöyle yaza kadar  bi 10 kilo versem çok güzel olurdum.

3. Tatile çıkmak

Şimdi  bu kızın hedefi tatilmiymiş ayol demeyin ben 5 yıldır tatile çıkmıyorum şehir bile değiştirmedim yaz kış evdeyim o yüzden çok ihtiyacım var  şu sınav  dönemi bitince şehir değiştirmek istiyorum deniz kenarı olmasa da olur o duruma geldim artık anlayamazsınız... 

4.Kitap okumaya çalışmak..

Edebiyat öğrencisiyim ve ben kitap okumaktan nefret ediyorum kitap okuyan insanın beyni her zaman çalışır derler kendimi ot gibi hissediyorum aylardır bir tane bile kitap almadım elime hatta oturupta bir  kitapçıdan kitap bile almadım hadi oldu ki  sınavı kazanamadım bölüm bitti ne yapcam ben diye düşünüyorum noktalama işaretlerini bile unutcam yakında olcak o yüzden  kendimi bu konuda zorlamayı planlıyorum.

5.Odamı dizayn etmek

Uzun zamandır odamla ilgili değişiklik yapmak istiyorum fakat şuan olmayacak  gibi yeni yılda odamı boyatıp bir kaç eşyayı değiştirip değiştirmesemde  eşyaların yerini değiştirerek küçük aksesuarlar alarak  biraz farklılık yapmak istiyorum odam ciddi anlamda sıkıcı.


En az 5 taneyse 5 tane yeter bence :) Zaten 2015 için pek fazla bi beklentim yok açıkcası gerçekten tek istedigim üniversiteyi kazanmak bile diyebilirim ama diger 4 madde de olursa iyi olur diye düşünüyorum.Bakalım gelecek yıl ölmezde yaşarsak hayatımızda neler olacak beklentilerimizi karşılayabilecek mi hedeflerimize ulaşabilecek miyiz?Bu furyanın devamı için bende;  Hayaliland~~,Sawako Kuronuma  Amane Misa  ve Bia Chu paslıyorum... ^_^

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.