Pastel Pro Fashion Ruj Paleti(03 Summer Fever)


Pastel Cosmetics'in yeni çıkardığı Pro Fashion serisinden Ruj paletini inceleyeceğiz.


Genel olarak ruj paletleri hiç dikkatimi çekmez, neden bilmiyorum ama bana kullanımları biraz zor geliyor.



Pastel'in bu güzel ruj paleti ise beni biraz şaşırttı. Genelde ruj paletlerinin yapısı biraz daha gloss yapıda olmasına rağmen, bu ruj paletinin yapısı daha çok rengini iyi veren krem allık yapısında.



   Genel olarak sıcak tonlardan oluşan bir palet,ilk üç rujun tonları da birbirine çok benziyor. Biraz daha farklı tonlar içeren dörtlü bir palet olsa daha kullanışlı olabilirdi.


Kırmızısı ise harika bir kırmızı! 

Rujların yapısı, dudağınıza uyguladığınızda matlaşıyor ve hafif pudralaşıyor. Dudakta sabitleniyor.

Kalıcılıkları en fazla 1-2 saat diyebilirim.

Ruj paletlerine hala sıcak bakmıyorum ama bir palet alayım gündüz ve gece makyajım için ruj bulunsun diyorsanız, güzel bir palet. 

Pastel Kozmetik ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz Tık!

*Ürün Pastel Kozmetik tarafından gönderilmiştir.

Sevgiler.


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.