Bitenler Kulübü #45

Bitenler Kulübü

Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 45. kere blogda yer alıyor. Ayrıntılar şu şekilde :

bitenler-kulubu
Bitenler Kulubu


1) Dalin Bebek Şampuanı : Makyaj fırçalarını temizlemek için çoğunlukla bebek şampuanları kullanılıyor. Ben de bu amaçla kullandığım gibi zaman zaman da duş jeli olarak kullanmayı seviyorum.

bitenler-kulubu
Bitenler Kulubu

2) Giovanni Onarıcı Saç Bakım Kremi : Sevmedim, bitmek üzere iken kullanmaktan çok sıkılıp saç serumu kullanmaya devam ettim. Genel olarak başarılı bulmadım. Etiketindeki abartı yazıları gibi bir saç onarıcı değil. Normal bir bakım sağlıyor. Duştan çıkınca saçlardaki etkisini hemen kaybediyor. En azından benim saçlarımda. Tekrar almayı kesinlikle düşünmüyorum. Hakkında daha fazla yorumu ise linkinden tıklayarak okuyabilirsiniz.


3) Yardley Mavi Orkide Duş Jeli : Hafif çiçeksi kokulu bir duş jeli. Duru, Palmolive tarzı duş jellerinden biraz daha iyi kalitede olduğunu düşünüyorum. Bahsettiğim iki marka da çok tuzlu duş jelleri. Tabii Yardley de çok çok iyi bir kalitede değil ama kötü de değil. Duş jelleri banyo ürünleri arasında en sık biten ürünlerden birisi. Gratis alışverişi sırasında farklı bir çeşidini satın almayı düşünüyorum.


4) Skin79 Fragrance Natural Hand Cream - Floral Blending : El kremlerini kullanmayı seviyorum, Floral Blending el kremi çiçeksi olduğunu iddia etse de bana sabunsu bir koku geldi. Bu el kremini koku olarak meyveli olan diğer çeşidinden daha çok sevdim. Kış mevsimi için değil de yaz zamanı el bakımı adına daha uygun.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.