Dove - Çantalı Seyahat Bakım Seti

dove-cantali-seyahat-bakim-seti
Dove Cantali Seyahat Bakim Seti


Dove, farklı çeşitleriyle hazırladığı seyahat bakım setlerini arada satışa sunuyor ve ben de bir Gratis Alışverişi zamanında rafta görüp, beyaz ve gözlü çantasını çok beğendiğim için hiç düşünmeden bu bakım setin alıverdim. İçerisinde yer alan ürünlerden ziyade çantasının beni vurduğunun altını çizmeliyim. Çünkü seyahat zamanlarında bu tarz çantalar çok işime yarıyor. Klasik makyaj çantalarından daha geniş, üstelik fazla yer kaplamayan tarzda olduğu için daha kullanışlı. Hem fırçalarımı, hem makyaj ürünlerimi hem de ufak bakım ürünlerimi rahatlıkla koyup valize yerleştiriyorum. Beyaz olması zaten beni ayrıca cezbetti ama adi kalitede bir çanta olmamasından dolayı kullanım güzelliği sunuyor. Ayrı olarak satılan duş jelinin tekli fiyatına, bu seti çantasıyla birlikte Gratis'in %50 indirimiyle almak oldukça ekonomik bir alışveriş yapmış olmamı sağladı.


dove-seyahat-bakim-seti-kullanalar-icindekiler-fiyati
Dove Seyahat Bakim Seti


Dove Çantalı Seyahat Bakım Seti içerisinde yer alan kişisel bakım ürünleri şu şekilde :

Dove Purely Pampering Coconut Hindistan Cevizi Kokulu Duş Jeli (400 ml) : Bu denli büyük boyutta bir duş jeli çıkması, bu setin fiyatını zaten çıkarıyor. Dove duş jellerine fazla aşina olduğum söylenemez. Daha doğrusu şöyle söylemeliyim, farklı duş jellerini denemek hoşuma gittiği için, markette satılan çoğu duş jelini es geçiyorum. Kokusu hafif ve rahatsızlık vermiyor.Henüz kullanmadığım için yapısı ve etkisi hakkında bir fikrim yok ancak Dove genel beğeniye hitaben ürünler çıkardığı için, orta şekerin altında bir kalite beklemiyorum.

Dove El - Vücut Bakım Kremi Original Body Silk  (75 ml) : Benim için bu bakım kremi nostalji oldu. Çünkü çok eskiden bu kremlerden kullanırdım. Kokusu biraz daha farklılaşmış, yapısı da daha incelmiş. Yapısı hoşuma gitti ama eski kokusunu arar oldum. El kremlerini kullanmayı seviyorum, Dove krem de çantamdaki yerini aldı.

Dove Cream Bar Sabun : Yüz temizliğimi sabunlarla yapmıyorum. Uzun bir zamandır Nivea ve Dove sabunlarını el sabunu olarak kullanıyorum. O açıdan iyi olduğunu düşünüyorum.

Dove Original Deodorant : Yıllardır deodorant kullanmıyorum. O yüzden bu ürün benim işime yaramadı, ben de heder etmeyip, bir arkadaşıma kullanması için hediye ettim bile.


dove-seyahat-bakim-seti-kullanalar-icindekiler-fiyati
Dove Seyahat Bakim Seti


Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.