Flormar Silk Satin Oje : Mini Dress

Bu yazımda Flormar'ın son Koleksiyonu olan Silk Satin ojelerden Mini Dress rengini paylaşmak istiyorum.
Flormar bir kaç seri önce ojelere isim vermeye başladı ve bunun oldukça isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.Bu seride de birbirinden şirin isimlere sahip ojeler var.
Hemen söylemeliyim ki Pastel tondaki ojelerden hoşlanıyorsanız buğulu görünümleriyle Silk Satin ojeleri seveceksiniz.

Doğal, pastel tonlarda 12 renk alternatifi bulunan ojeler, tırnaklarda ipeksi satenimsi bir görünüm oluşturuyor. Tırnağa sürülen oje içerdiği özel sedeflerle oje diğer ojelerden farklı olarak sedefli-mat bir görünüm kazanıyor.

Elimdeki renge göre değerlendirmem gerekirse sürümü kolay,fırça izi yapmayan,iki kat ile yeterli kapatıcılığa ulaşan ve hızlı kuruyan bir oje olduğunu söyleyebilirim.
Fiyatları 4.95 olan ojelerin diğer renklerini de beğenmiş olmama rağmen mevsimden dolayı açık renkleri fazla kullanmayacağımı düşünerek almadım.Seride bir kaç toprak tonu ve bordo olsa aldığım oje sayısını hiç düşünmeden artırabilirdim.

Serinin joker renklerinden biri olduğunu düşündüğüm bej tonlu Mini Dress benim sevgimi kazandı.
Silk Satin ojelerle tanışmadıysanız bu renge göz atabilirsiniz.

Oje severler olarak Flormar Silk Satin'in sizde bıraktığı izlenimleri merak etmekteyim!
Sevgiler



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.