Nonique Yoğun Nemlendirici Göz Kremi


Eskiden göz kremlerinin göz altı morluklarına iyi gelebileceği hayaline inanır, göz kremlerini beğenmezdim. Ama artık biz göz kreminin genetik göz altı morluklarına iyi gelmeyeceğini biliyorum.

Bu yüzden bir göz kreminden beklentilerim de değişti. 

Benim göz çevrem cildimin çoğunluğu gibi çok kuru. Bu yüzden benim için bir göz kremindeki en önemli özellik Nemlendirmesi! 

Nonique Göz Kremi, hayatımda kullandığım enn nemlendirici göz kremi diyebilirim!


Yapısı orta kalınlıkta, ne losyon kıvamında ne de ağır krem yapıda, tam ortası.


Kremi uyguladığınızda çok çabuk emiliyor ve göz çevreniz yumuşacık oluyor. En önemlisi de bu nemi gün boyu koruyor. (Bu genelde göz kremlerinde az rastladığım bir özellik)

Ürün, her yaşa uygun ve yoğun nemlendirme özellikli.

Ürün hakkında bilgiler ve vaat ettikleri;
İçeriğinde;
- %100 organik noni meyvadı, aloe vera, zeytinyağı, avocado yağı, balmumu, ayçiçek yağı, jojoba yağı ve shea yağı kullanılmıştır. 
- Taze ıhlamur ve yeşil zeytin kokuludur.
- Çok kuru ve yıpranmış ciltlere önerilir.
- Göz çevresi için özel hazırlanmıştır.
- Göz çevresindeki çizgi ve kırışıklıkların görünümünü hafifletir.
- Göz altındaki mor halkaların görünümünü hafifletir.
- Mat ve solgun göz çevresini nemlendirerek ışıldayan bir görünüme kavuşturur.
-Göz çevresindeki ton ve renk farklılıklarını dengeler.

Göz altı morluklarıma herhangi bir etkisi olmadı ama benimkiler genetik. Belki yorgunluktan oluşanlara etkili olabilir.

Çizgi ve kırışıklıklarda da bir etkisini gözlemlemedim ama yeni oluşumları kesinlikle engellediğine inanıyorum.

Ambalajının tüp şeklinde olması da bir diğer çok sevdiğim özelliği. Kavanoz tipte olanlar pek hijyenik olmuyor.

Ürünün içeriği ise tertemiz! 

%100 bitkisel bir ürün. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. %100 doğal kozmetik sertifikasına sahip.Parafin/petrolden elde edilmiş mineral yağ, renklendirici, PEG, paraben silikon içermiyor.

İçeriği tertemiz, nemlendirmesi harika, ambalajı tüp şeklinde hijyenik, fiyatı da çok uygun! 


Eğer sizde bu göz kremini kullandıysanız,fikirlerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın. 

Sevgiler.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.