Skin79 Makyaj Temizleme Jeli - Smart Clear All In One Cleansing Gel

Skin79 Makyaj Temizleme Jeli
Skin79 Smart Clear All In One Cleansing Gel

skin79-makyaj-temizleme-jeli-smart-clear-cleansing-gel
skin79 makyaj temizleme jeli smart clear cleansing gel




Makyaj temizleme ve ciltteki yağ - nem dengesini koruyarak siyah noktalar üzerinde etkili olduğunu iddia eden Skin79 Smart Clear All In One Cleansing Gel yüz temizleme jeli, tüp cilt tiplerine hitap eden jel formunda. Ambalajının tasarımı hem görsel olarak hem de kullanışlılık açısından çok başarılı. Jel ürünlerin pompalı oluşunu rahat ve hijyenik uygulama sunuyor. Ürünün ne kadar kaldığını da takip edilebilir olması da cabası.


skin79-makyaj-temizleme-jeli-smart-clear-cleansing-gel
skin79 makyaj temizleme jeli smart clear cleansing gel

skin79-makyaj-temizleme-jeli-smart-clear-cleansing-gel
skin79 makyaj temizleme jeli smart clear cleansing gel

Makyaj temizliğini başarıyla yapıyor. Bu konudan memnun olmama rağmen makyajı temizlediği gibi gözenekler ve siyah noktalar üzerinde bir etkisini göremedim. Siyah nokta sorunum çok fazla olmamakla birlikte herkes kadar var. Fakat bu jeli aylardır kullanıyorum, bu açıdan bir desteğini görmedim. Zaten bir temizleme jelinden bu kadar akıllı bir jest beklemiyordum, bu yüzden de beklentimde bir kayıp yaşamadım diyebilirim.


Beni şaşırtan tarafı, daha önceki kullandığım Skin79 cilt bakım ürününden çok farklı bir etki bırakması oldu. Skin79 Crystal Peeling 'i bir cilt bakım ürünü olarak sevmezken bu jeli gayet de sevdim. Hem ferah bir etki bırakıyor, hem makyajı tamamen çıkarıyor. Kokusunu çok sevmesem de bir diğeri gibi ağır parfüm kokusu yok ve hassas ciltlere de uygun. İçeriğinde SLS ve SLES yok. Onun yerine TEA (Triethanolomine) Lauryl Sulfate var. TEA hakkında da iyi şeyle denmiyor ama önemli olanın kullanım miktarı olduğunu düşünüyorum. Kokusunu hafifliğine rağmen çok sevdiğimi söyleyemem.


skin79-makyaj-temizleme-jeli-smart-clear-cleansing-gel
skin79 makyaj temizleme jeli smart clear cleansing gel

Kozmetik dünyasındaki bir çok farklı markanın birbirinden farklı çeşitleri arasından sıyrılan güzellikte. Hafif yapılı ve ciltte ağırlık oluşturmadan, kiri ve yağı kurutmadan ciltten arındırıyor. Her cilt tipine uygun olması şaşırtıcı derecede doğru. Karma ciltli olan bana da, kuru cilde sahip kız kardeşime de uyum sağladı. Bu yüzden sadece karma ve yağlı ciltlere değil, tıpkı iddia ettiği gibi tüm cilt tiplerine hitap edebilen ayarda. İyi yönleri daha ağır bastığı için alınabilir. Genel olarak orta şeker bir cilt temizleme jeli olarak buldum.



Kore Kozmetik markası olan Skin79 ürünlerinden Makyaj Temizleme Jeli (Smart Clear All In One Cleansing Gel) 
150 ml boyutunda olduğundan bir hayli bereketli. 

Türkiye'deki satış fiyatı da 35 TL. Fiyatı, etkisine ve boyutuna paralel diyebilirim.




* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.