Essence 4 Aşamalı Profesyonel Törpü / Essence 4 in 1 Profi Nail File

essence-4-asamali-profesyonel-torpu-essence-4-in-1-profi-nail-file
Essence 4 Asamali Profesyonel Torpu Essence 4in1 Profi Nail File



essence-4-asamali-profesyonel-torpu-essence-4-in-1-profi-nail-file
Essence 4 Asamali Profesyonel Torpu Essence 4in1 Profi Nail File


"4 Adımda Mükemmel Manikür" iddiasındaki Essence törpü, 4 farklı kısımdan oluşuyor. Bu bölümlerin görevi ise tırnakları kısaltmak , temizlemek, yumuşatmak ve cilalamak.


Uzun bir süredir EcoTools bambu törpü kullanıyorum ve ondan çok memnunum. Çünkü 1$'lık fiyatına rağmen çok iyi iş çıkarıyor. Elimde de uzun bir süreyi yetecek kadar vardı ama artık son 2 tane kaldı. Bulması zahmetli olduğu için kullanması benim için sorun oluyordu, çünkü Türkiye'de her ne kadar Ecotools makyaj fırçaları satılsa da markanın her ürünü satılmıyor. Bir Gratis Alışverişi sırasında, Essence rafında bu 4 farklı tarafa sahip törpü ilgimi çektiği için aldım. EcoTools 'tan daha iyi iş gördüğüne şahit olunca keşke daha çok alsaymışım dedim.


essence-profesyonel-torpu-4in1-ise-yariyor-mu

Evet, hem de bal gibi! Bu kadar memnun kalacağımı bilsem bu törpüden daha fazla alırdım çünkü hangi Gratis'e gidersem gideyim, bu törpüyü artık bulamıyorum. Hatta aynı çıkar umuduyla farklı çeşidini aldım ama bu törpüdeki aynı memnuniyeti onda yaşayamadım.

Essence Törpü 'deki 4 aşamalı kısım sırayla :

1. Aşama : Tırnakları törpüleyen asıl kısım. İşini çok iyi yapıyor. Tırnağı şekillendirme yönü gayet iyi.

2. Aşama : Temizleme kısmı. Törpülenen tırnağı temizleyerek törpü kalıntılarının giderilmesinde yardımcı.

3. Aşama : Yumuşatma kısmı. Törpüyü alırken "bu tarafı işe yaramaz eminim" diye düşünmüştüm. Beni yanılttı. Törpülenen tırnağın sivri uçlarını daha yumuşatarak daha profesyonel törpü yapılmasını sağlıyor.

4. Aşama :  Parlatma kısmı. Kullandığım törpü tırnakları illa ki parlatsın derdinde olmadığım için beklentim yoktu. Ama tırnağa (abartılacak kadar olmasa da) bir parlaklık verdiği doğru.

essence-profesyonel-torpu-4in1-kimlere-gore

Benim gibi az yer tutan ama iyi iş gören tırnak ürünlerini kullanmayı seviyorsanız bu törpüden memnun kalacağınızı düşünüyorum. Essence zaten uygun fiyatlı bir kozmetik markası ama Gratis, eskisi kadar olmasa da arada derede Essence ürünlerinde de indirimler yapıyor. İndirimle almak en uygunu ama normal satış fiyatı olan 5.5 TL miktarı da küçük bir rakam. Tırnak törpülemede verimli bir iş çıkartıyor. Essence 4in1 Törpü 'ye denk gelirseniz almanızı öneririm.


essence-profesyonel-torpu-4in1-kimlere-gore

Eğer tırnaklarınız çok sert değilse, cılız yapıda ise, kırılmaya müsait ise muhtemelen törpünün ilk kısmı (siyah bölümü) size sert gelecektir. Diğer kısımları rahatlıkla kullanabilirsiniz ama ilk kısmı uygularken dikkatli olmanızda fayda var. Bu açıdan size uygun olmayabilir.



Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.