Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Cream

Gündüz makyajımda eskisi gibi ağır fondötenleri kullanmayı bıraktım. Bunun yerine MakeupForever Face and Body gibi su oranı yüksek ince fondötenler ya da CC kremler kullanmayı tercih ediyorum.. Piyasada ki CC kremlerin bir çoğunu denemiş biri şekilde CC kremler hakkında yeterli bilgiye sahip olduğumu düşünüyorum..  Bugün de gündelik şekilde kullanabileceğiniz, cildime birşey sürdüğüm belli olmasın ama cilt rengim eşitlensin diyenlere uygun  Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Kremi paylaşmak istiyorum.
*Ayrıca bir şanslı arkadaşıma da instagram hesabımdan bu ürünü hediye etmek istiyorum. 

Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.