Gratis Cettua - Cilt Bakım Maskeleri

gratis-cettua-cilt-bakim-maskeleri
Gratis Cettua Cilt Bakim Maskeleri


Hem biraz keyif almak için hem de daha yumuşak ve bir anda kendine gelmiş bir cilt hissetmek için cilt bakım maskelerini uygulamayı seviyorum. Kozmetik dünyasında ise cilt bakım maskelerinin birbirinden farklı iddiaları var. Kimisi gençleştirici anlamında uzmanım diyor, kimisi en iyi matlığı ben sağlarım diyor, kimisi ise hassas ciltlere en uygun benim diye dikkati çekmeye çalışıyor. Gratis mağazalarında satılan Güney Kore kökenli Cettua markasının Cilt Bakım Maskeleri ise işin daha eğlenceli tarafında yer alıyor. Çünkü bu maskelere "Randevudan Önce - Yatmadan Önce - Güneş Stresinden Sonra - Gece Ateşinden Sonra" gibi şirin isimler verilmiş.



Maskelerinin böyle isimlerinin olmasını ayrı, ambalajlarının şirinliğini ise ayrı seviyorum. Özellikle mevsim dönüşlerinde cildim biraz daha hassaslaşıyor. Örneğin kışa yeni girdiğimiz şu günlerde, karma yapıda olan cildim (T bölgesi hariç) pul pul kuruma eylemine geçtiği için taze ve yumuşak görüntüsünü aratıyor. Bu zamanlarda da cilt bakım maskelerini daha yoğun uygulamaya özen gösteriyorum. Her şeyden önce bir cilt bakım maskesi uygulamak, cildime hızlı bir yumuşaklık hissi veriyor. Rahatlatma özelliğine sahip bir maske, kuru ve gergin cilt dokumu biraz olsun sakinleştiriyor. Cildimin nem dengesine korumaya yardımcı da oluyorsa ne âlâ.


Gratis Cettua Cilt Bakim Maskeleri
Gratis Cettua Cilt Bakim Maskeleri


Cettua Cilt Bakım Maskeleri 'nden sahip olduğum 2 farklı çeşidinden ilki, kolajen içerikli Cettua Before Having A Date, diğeri ise Cettua After Night Fever isime sahip. Maskeler, buluşma öncesi güzelleşme ve ateşli / telaşlı bir gecenin ardından rahatlama misyonunu üstleniyor. Bana kalırsa Cettua Before Having A Date, çok daha başarılı bir maske. Super duper bir içeriğe sahip değil ancak cildin kendine gelme işini gerçekten iyi başarıyor. Cildi nem verme ve tazelenmiş gösterme yönünden destelediğini düşünüyorum. Her iki maskenin de uygulaması biraz zahmetli. Çünkü bu maskeler ıslak mendil ayarında yani bez formuna yakın. Sürülebilir krem yapısında değil. Böyle maskeleri kullanmaktan rahatsız olanları biliyorum ama benim için böyle olması sorun teşkil etmiyor, bilakis diğerlerine oranla daha fazla seviyorum. Maskeleri kullanmadan evvel buzdolabından biraz bekletmenizi öneririm. Maske sonrası daha kendine gelmiş bir cilt istiyorsanız, buzdolabında bekletme adımını atlamayın derim. Cilt bakım maskelerini cildinizden yaklaşık olarak 20-30 dk sonra alabilirsiniz. Cettua Before Having A Date maskesi, mevsimsel cilt sorunlarıma daha hızlı cevap olduğu için bu çeşidini kullanarak yola devam etmeyi düşünüyorum. Gratis mağazaları sık sık indirime giriyor, maskelerin normal satış fiyatları da son derece uygun fiyatta ama indirimlerden yararlanıp daha da uygun fiyata edinebilirsiniz.



Kış mevsimlerinde cilt bakımı demişken, 

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.