#mim Yiyecekler ve İçecekler

Hayali kuzum sağ olsun beni  mimlemeden geçmez   bu mimi yanıtlamak  uzun sürdü kusura bakma canım neredeyse 1 ay önce mimlemiştin  bu güne nasipmiş  cevaplamak. Aslında diyetteyim tam zamanına denk geldi bu konu ama neyse ki bu gün  benim  ödül günümdü ve   makarna yemeyi seçtim.Hem makarnamı yicem   hemde bu mim'i  yanıtlamaya çalışcam.Hadi başlayalım ;


En sevdiğiniz yemek:
Makarna makarna makarnaaa


En sevdiğiniz tatlı:
Yaş pasta  (ekler,cupcake,alman pastası vb. şeyler yaş pastaya benzeyen herşeyi severim)

Siz çocukken anneniz sizi;
Küçükken annem makarna yaptıgı zaman çorba içmek istemezdim hep sorun çıkardı sonuçta o yemegi yiyemezdim.Çorba içmeden asla  kuralı hala devam ediyor ...

Çocukken de şimdi de;
 Pırasa ve bamya yemegi oldugu zaman o sofraya oturasım gelmiyor ne bileyim ya hitap  etmiyor  bi kaç kez yemeyi istedim denedim beceremedim.

Yemeyi sevdiğiniz ilginç şeyler:
Damak tadı hassas bir kişinin ilginç yedigi birşey de yok maalesef çogu beğenmedigi için ramen mi desem diye düşündüm geri vazgeçtim  ilginç yedigim bir yemek yok  hep  Türk mutfagı hep Türk  mutfağı.

Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak:
Hiç bir mutfagı denemedim ama sanırım denesem italyan  mutfagını severim diye düşünüyorum :D 

Yemeyi sevdiğiniz en sağlıksız şey:
Sürekli olmamakla birlikte  arada bir cips  yerim  büyük bir paketi bir oturuşta bile yiyebilirim ...

Alerjiniz:
Alerjim  yok şükürler olsun yiyeceklere ya olsaydı :( 

Kitap okurken, film izlerken vs elinizin altında bulunmasından hoşlandığınız şeyler:
Çikolata ve kahve :)

En sevdiğiniz meyve(ler):
Bütün meyveleri severim ama ayva bir başkadır.

En sevdiğiniz atıştırmalık:
Yapması basit yemesi enfes olan havuç toplarını çok seviyorum..Genelde dışarıdan bir şeyler yememeye çalıştıgımdan atıştırmalıklarımı da evde yapmayı seviyorum İçine bisküvi girdigi için çogu zaman açlıgı da kesiyor kan şekerini de dengeliyor o yüzden  en sevdigim atıştırmalık havuç topları.

En sevdiğiniz içecek:
Süt içmeyi çok severim. 

Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim şeyler:
Fotograf atmadan yazıcam bunu  uzak dogu yemekleri özellikle çinin yemeklerini  asla yemem (öh)  birde deve sütü asla içmek istemem.

Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey:
Çikolata 

Çorbaların kralı:
Tabi ki de mercimek çorbası yaparken ve yerken eğlendigim çorbalardan biri  tabak tabak içsem  doyamam bu çorbanın tadına.

Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey:
Sahanda yumurta her gün  yiyorum   eğer  kahvaltıda sahanda yumurta olmazsa o kahvaltının tadı çıkmıyor.

Açken ben:
Açken ben  sakin davranmaya çalışırım  ama elim ayagım  tutmaz ve  sabırsız olurum bir an önce yemliyim diye düşünüyorum   aç gözlü biri olurum  azıcık yemekle doyamacagımı düşünür bunu abartırım.
Bir keresinde yemek yerken:
Oruç günüydü ve iftar yapacaktık  ailecek canımız  bir kızartma çekiyor anlatamam size sonra annem koca bir  salata tabagı karışık kızartma yaptı.Ezana dakikalar kalımı sofra kurmaya başladık. Ezana 1,2 saniye  kalımı sofraya kızartma tabagını getiriken ayagım takıldı ve düştüm  o sırada ezan okunmaya başladı ve biz o kızartmayı çöpe atmak zorunda kalmıştı tabi  sakarlıgımdan babamın sinirlenmesi de yanıma kaldı.Yemek yerken olmuş bir olay değil ama  hiç unutamam  hala o kızartmayı düşünürüm hiç bir kızartma  onun kokusunu bana veremiyor. :D 

Kimseyi mimlemiyorum  bu sefer isteyen varsa  cevaplayabilir bu mimi ve başkalarına yollayabilir ..Herkes kendini mimlenmiş saysın...
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.