NARS Audacious Lipstick - ANITA

Merhaba.
NARS Audacious Lipstick - ANITA
Ne yalan söyleyeyim Nars'ın yeni rujlarını gördüğümde hiç heyecanlanmamıştım, sonradan Instagram paylaşımlarında insanların aldığı birbirinden güzel renkleri görünce dikkatimi çekti ve hazır Makyaj Trendi sitesinde 3 al 2 öde kampanyası varken almak istedim çünkü denemeden bir ruja 95 lira vermek zor geliyor lakin o 2 tanesini sen al 3.sü bizden karmaşası bir anda insanı gaza getiriyor, -bedava olacak nasıl olsa yaa- dedirtiyor.

Audacious serisinde 40 farklı renk var, netten swacthlara bakarak karar vermek gerçekten çok zor çünkü bazı renkler arasında sadece küçük tonaj farklılıkları var.İlk dikkatimi çekenler daha nudemsu, doğal tonlar oldu ki eminim herkes benden bordo seçmemi beklerdi:)


Anita ''my lips but better'' tonunda bir ruj yani dudağınızın kendi rengi gibi doğal duran ama biraz daha iyisi, ruj gül kurusu tonlarında ve içerisinde az da olsa kahvelik içeriyor, bazı tenlerde nude gibi durması olasıyken bende gayet pembe duruyor.

Yapısı oldukça opak, tek sürüm kesinlikle yetiyor, gayet kremsi bir yapıda.Dudak çizgilerime dolma yapmıyor, dudaklarımı kurutmuyor.

Dizayn olarak çok şık, mıknatıslı bir kapağı var, direk yakınlaştırınca kendiliğinden kapanıyor, ağır bir görüntüsü var.Rujun üzerinde Nars yazısı bulunuyor, bu kullanmaya devam eddikçe silinecek tabi ki.

Ne vanilyamsı ne de kötü bir kokusu yok, hassasiyeti olanlar için güzel bir özellik.

Kalıcılık çok iyi değil, bir şey yeyip içince 3 maksimum 3.buçuk/4 saatte tamamen yok oluyor, yani Mac'teki mat serideki gibi  sabah sür akşama kadar seninle olayı yok.




Swacthu;


Bir ruja 95 lira verince insan o ruj akşama kadar seninle kalsın istiyor ama bu rujda o yok, yine de muhteşem kremsi yapısı ve güzel rengi için aldığıma pişman olmadım ve hatta utanarak söylüyorum ki diğer renklerini almamak için kendimi zor dizginledim.

Siz baktınız mı Audacious serisine?

Sevgiler!
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.