Oriflame The One Power Shine Lipstick (Rosewood Gloss)


Adı gibi güçlü parlaklık veren bir ruj! 


Ambalajı şık ve kullanışlı.


İçerisinde belirgin ve iri sim parçaları bulunuyor. 


Simli ıslak görünümlü dudaklar..


Hafif gloss yapıda yapış yapış hissi olmayan bir ruj. 
Benim günlük kullanımda tercih edemiyeceğim kadar ışıltılı, ama plajda ve beach partilerinde, yazlık diskolarda çok çok rahat kullanılabilir.

Işıltılı olduğu için dudakları çok daha dolgun gösteriyor.

Rujun müthiş bir kavun kokusu var, eğer koku hassasiyetiniz varsa belki rahatsız edebilir ama bana göre  kokusu çok hoş :) 



Kalıcılığı 1-2 saatten fazla değil. Eğer ışıltılı dudaklardan hoşlanıyorsanız seveceğinizi düşünüyorum ama genelde mat ve ışıltısız rujlar kullanıyorsanız size biraz fazla gelecektir.

Ürünü size en yakın Oriflame Danışmanından satın alabilirsiniz.

Fiyatı: 23,90tl

Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.