Rimmel London Glitter Bomb Oje

Rimmel London'un çok sevdiğim Space Dust ve Sweet Candy oje koleksiyonlarından sonra yabancı bloglardan birinde Glitter Bomb koleksiyonunu gördüm.Pul,sim,ışıltı meraklısı biri olarak merakla koleksiyonun gelmesini beklemeye başladım.
Koleksiyon geçtiğimiz hafta Watsons raflarında yerini almış.Hafta sonu ojeleri inceleme fırsatı bulunca hem yeni yıla yakışır olduğu hem de elimdeki glitter ojelerden daha farklı bulduğum için Mİdnight Mistletoe adlı ojeyi aldım.
Midnight Mistletoe şeffaf cila içinde kırmızı-yeşil altıgen pullar ve yine aynı renkte minik pullar içern bir oje.
Tırnağa tek başına uygulamada hoş durmayacağını düşünerek koyu renkli oje üzerine uyguladım ancak farklı ojelerle de rahatça kombinlenebilir.
Pul yoğunluğu Pop Art ojede olduğu gibi sürerken zorlamıyor.Pulları ilk katta eşit dağıtamasanız da ikinci katta istenen görüntü elde edilebiliyor.


Serinin diğer renklerini merak edenler için diğer renk alternatifleri...
Özetle kırmızı-yeşil pullu manikürümü sevdim mi? Kesinlikle evet.
Siz de benim gibi Glitter ojeleri seviyorsanız Rimmel Glitter Bomb serisine yılbaşı öncesi göz atmanızı öneririm.

Glitter Bomb ojeler içinde sizin en çok beğendiğiniz renk hangisi oldu?


Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.