Yves Rocher Nar Özlü Canlandırıcı 3 Dakikalık Maske



Cilt bakım ürünlerinde nar kokulu ürünler favorim! Cildime etki etmese de, kokusu beni canlandırmaya yetiyor :) 

Yves Rocher Nar Özlü Canlandırıcı Maske, iyi mi kötü mü karar veremediğim nadir ürünlerden biri..

Ben bu ürünü devamlı olarak banyoda tutuyorum. Yine Yves Rocher'ın kayısılı peelingini kullandıktan sonra, bu ürünü uyguluyorum. 3 dakika beklerken, saçlarıma da saç kremimi uygulayıp ikisini beraber duruluyorum.


Yapısı jel-jöle kıvamında, cildinizde kalın bir tabaka oluşturuyor.

 Kokusu ise müt-hiş! Harika bir nar kokusu, cidden bayılıyorum.

3 dakika bekleyip cildimden duruladıktan sonra; cildimde gözle görülür bir parlaklık ve canlılık oluyor. Oluyor ama kalıcı olmuyor :( 
Tabikide günlerce kalıcı olmasını beklemiyorum ama 1-2 saat içerisinde o canlılık kayboluyor.

Harika bir ürün değil ama müthiş kokusu, şirin ambalajını da göz önüne alarak kullanılabilir bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Bloglarda genelde beğenilmeyen bir ürün olduğunu okumuştum. Sanırım bu yüzden, Yves Rocher bu ürünün içeriğini değiştirmiş ve nar özü yerine, yaban mersini kullanmaya başlamış.

Yeni versiyonunu henüz denemedim fakat, umarım daha kalıcı bir ürün olmuştur. Buradan inceleyebilirsiniz.

Güncel fiyatı 12,90tl.

Sevgiler.


Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.