2014 Bana Neler Getirdi, Neler Götürdü? | İyi Seneler!


Hadi bir kahve alın da, geçirdiğimiz koca bir yıla şöyle bir bakalım..

Her yeni yıl yeni umutlar, yeni heyecanlar demek değil mi? Peki ya hüzünler, kayıplar, mutsuzluklar.. Genelde bunları düşünmemeyi tercih ediyoruz ama her yeni yıl mutlu veya mutsuz olacağınız yeni yıllar demek.

Bazı yıllar daha şanslı, daha mutlu geçebiliyor. Umuyoruz ki 2015 çok mutlu olacağımız bir yıl olur.

Peki 2014 benim için nasıl geçti?

Bu yıl ben;

Blogger oldum,

Youtuber oldum,

Mezun olup, Ziraat Mühendisi oldum,

Evlilik teklifi aldım,

Bir eş adayı oldum, Nişanlandım...

Aklıma gelen beni en mutlu eden anlar bunlardı bu yıl. 

Bazen hüzünlerde yaşadım. 4 Yıl okuduğum şehri, orada kurduğum evimi bırakıp yuvama geri döndüm. Anlatıldığı kadar basit değil. Gittiğimde burayı bırakmak nasıl zor geldiyse,dönerken de aynı hissi yaşattı bana. Anılar, yaşanmışlıklar orada kaldı..

Büyüdüm bu yıl.

Birçok şey oldum, ben oldum.

Sevgiler.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.