Blogger Buluşması Sponsorlar #2015cokguzelgelsene


Blogger buluşmaları öyle keyifli oluyor ki, nasıl anlatılır bilemiyorum. Aynı hobiyi paylaşan insanlarla sohbet etmek, arkadaşlarınızla yaptığınız sohbetlerden çok farklı oluyor. Bazen çok yakın arkadaşınız bile yaptığınız uğraştığınız işi saçma görür ve ilgilenmezken aynı ilgide olan insanlarla kozmetik muhabbeti yapmanın üzerine tanımıyorum. :))

Aslında bu etkinlik gerçekleşeli baya oldu ama araya nişan girince paylaşmak biraz zaman aldı.

Gelelim organizasyonumuzda bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımıza; 


Dermodolin; benim ilk kez buluşma sayesinde tanıdığım bir marka oldu. Biraz araştırma yaptığımda Dermodolin'in dermokozmetik bir marka olduğunu ve eczanelerde satıldığı öğrendim. Bize denememiz için El kremi, Nemlendirici Losyon, Vücut Bakım Şampuanı ve Saç Bakım Şampuanı göndermişler. Yalnız ürünlerin şişeleri çok büyük gözükmelerine rağmen içlerinin ancak %25'i dolu. Kullanılmamışlar ama sanırım bu şekilde testerlar yapmışlar. el kreminin çok beğenildiğini okudum. Hepsini deneyeceğim.

Teşekkürler Dermodolin!


Bebak gerçekten çoğu blogger etkinliğimizde bizlerin yanında oluyor. Bu yönüyle kendilerini taktir ediyorum. Bizlere Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Sütü ve Gülsuyu göndermişler. İkisinide çok merak ediyorum.

Teşekkürler Bebak!


Moshosgarden da bir diğer blogger destekçisi! Ürünlerini gerçekten çok beğeniyorum ve gönül rahatlığıyla kullanıyorum. %100 doğal ürünlerini denemediyseniz kesinlikle incelemenizi öneririm. Kokuları yapıları içerikleri birbirinden güzel. Bizlere bu sefer Argan&Aloevera Kil maskesi ve Sweetheart nemlendiricilerinden göndermişler. Kil maskesini uzun süredir çok severek kullanıyorum. Shea kremlerini de kullandım ama nemlendirici kremini ilk kez deneyeceğim.

Teşekkürler Moshosgarden!



Krauterhof Isıtıcı masaj jeli'ni de uzun zamandır merak ediyordum. Bilgisayar karşısında çok fazla zaman geçirdiğim için zaman zaman sırt ağrıları çekiyorum. Kesinlikle denenecek.
ı
Teşekkürler Krauterhof!


Mua ürünleriyle ilk kez tanışmam bu güzel kırmızı ruj ile olacak. 
Teşekkürler Pelinni! 


Makyaj çantalarına karşı çok farklı bir zaafım var. O kadar tatlı o kadar güzel makyaj çantaları var ki gerçekten 100 tane olsa 101.'ye hayır diyemem sanırım bu makyaj çantasına da bayıldım. 

Teşekkürler Apolena!


Muna Tasarım ürünü olan bu makyaj çantasına da ayrıca bayıldım ve profillerini ziyaret ettiğimde birbirinden güzel makyaj çantaları olduğunu gördüm. Gerçekten çok başarılılar.

Teşekkürler Muna Tasarım!


İsmimize özel hediyeler olduğunda ayrı bir seviyorum. Fotoğraflamamışım ama içerisinde Makyajbox yazıyordu. Gerçekten anlamlı ve güzel bir hediye oldu bu defter. Bu defteri blogum için aldığım notlarda kullanıcam. 

Teşekkürler Mimar Eli Defter! 


En beğendiğim hediyelerden biri de bu ped çantası oldu. Çantanızı açtığınızda pedinizin ortada görünmesi hiç hoş olmuyor. Bazı çantalarda gizli göz de olmayabiliyor. Bu gibi durumlarda pedinizin hem hijyenik hem düzenli olarak çantanızda bulunması için kurtarıcı bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Severek kullanıcam.

Teşekkürler Galatabags!


Regl dönemlerimde pek ağrı sızı yaşayan biri değilimdir. Bu yüzden çok ihtiyaç duyacağım bir ürün değil, ama bazen ağrı olabiliyor. Olursa deneyeceğim, ama umarım ihtiyaç duymam :))

Teşekkürler Rituel de Beaute!


Muhteşem Yüzyıl izler miydiniz bilmem ama ben tam bir Hürrem hayranı olaraaak, bu küpelere ba-yıl-dım! Nasıl güzeller nasıl çarpıcılar. Nerede neyle kullanırım bilmiyorum ama çok sade bir elbiseyle bu çarpıcı küpeleri kullanacağımdan emin olun! 

Teşekkürler Luzaccessories! 


Bileklik künye takmayı çok severim ama daha çok bahar-yaz aylarında takıyorum. Bunlar da tam olarak yazlık! Yazın t-shirtlerimle çok kullanacağım. El emeği göz nuru çok güzeller.

Teşekkürler Takı By Ekin!


Butik Çikolata İzmir ismimize özel kurabiyeler hazırlamış. Ben yemeye kıyamadım bozulana kadar saklayacağım :) 

Teşekkürler Butik Çikolata İzmir!



Son olarak testerlarını birçok kez kullandığım ve bayıldığım Rapunzel Secret Beyaz Kömür Özlü Saç Bakımı! Gerçekten çok beğeniyorum saçları yumuşacık yapıyor. Orjinal boyunu alacağım.

Teşekkürler Rapunzel Secret!
Bu güzel etkinlikte bize ev sahipliği yapan Ozzy Güzellik Salonu'na da ayrıca kocaman teşekkürler. Bizlere istediğimiz birer uygulama hediye ettiler. Bir cilt bakımına gideceğim.

Tüüm organizasyonu hazırlayan Buse'ye ve Pınar'a da emekleri için çok teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık herşey çok güzeldi.

Sevgiler.

Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.