Garnier Makyaj Temizleme Sütü || Kuru Ve Hassas Ciltler


Sıkı bir Görkem Karman takipçisi olarak, onun blogunda ve hesaplarında en sık gördüğüm ürünlerden biri de Garnier Makyaj Temizleme Sütüydü. O da benim gibi kuru ciltli olduğu için cilt bakım ürünlerindeki tavsiyelerini beğenerek kullanıyorum. Bu ürünü de onda görerek, denemek için satın almıştım.

Garnier Gül Özlü Makyaj Temizleme Sütü Hem yüz hemde göz için kullanılabiliyor ve suya dayanıklı makyajı bile çıkartmayı vaat ediyor. Kuru ve hassas ciltlere öneriliyor.

Süt, losyon kıvamında bir ürün olduğu için nedense bende bir ön yargı oluşmuştu. Sanki makyajımı çıkardıktan sonra yüzümde ağırlık yapıp, kaygan bir his bırakacağını düşünmüştüm ama kesinlikle böyle bir his bırakmıyor. 

-En ağır göz makyajlarını bile çok güzel çıkartıyor.

-Benim gibi kuru göz çevreniz varsa, yıpratmadan ve daha çok kurutmadan makyajınızı çıkartıyor. Göz çevreniz yumuşacık ve hafif nemlenmiş kalıyor ama bu yağlı kaygan bir his asla değil! 

- Çoğu göz makyaj temizleyicim Avon Super Shock göz kalemini ve Benefit They're Real mascarayı çıkartamazken, bu temizleme sütü harika çıkartıyor!

- Yüz makyajımı ise zaten çok güzel çıkartıp yine cildimi yumuşacık, dinlenmiş ve arınmış bir şekilde temizliyor. Ben genelde daha çok göz makyajım için kullanıyorum ama üşengeç olduğum zamanlarda silip direk yatabiliyorum. Nemlendirici kullanmasam bile cildim kuruluktan gerilmiyor, sabah yumuşacık oluyor.

Uygun fiyatına rağmen benim çok sevdiğim bir makyaj temizleyici oldu. Bir şans vermenizi dilerim.
Fiyatı: 8-10tl

Sevgiler.
Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.