Rexona Shower Clean Deodorant || Ter Kokusuna Çözüm!


Bu deodorantı kime tavsiye ettiysem, beni arayıp gerçekten harikaymış yaa diyor. Bende dedim bloga da yazayım takipçilerim de bir denesin, yorumlarını yapsın.

Bu zamana kadar siz de benim gibi Rexona'nın birçok deodorantını kullanmışsınızdır diye tahmin ediyorum. 

Peki bu deodorantı diğerlerinden ayıran ne? 

-Formülü farklı mı bilmiyorum ama bu deodorant kesinlikle terletmiyor!

-Kışın havalar soğuk olsada kalın kazakların içinde sıcak bir ortama girdiğimiz anda deli gibi terleyebiliyoruz. Bu da kötü kokulara sebep olabiliyor. Bu deodorant bu kokuyu tamamen engelliyor.Tertemiz misler gibi kokuyorsunuuz..

-Kokusu öyle güzel öyle ferah ki, inanın birçok deodorant temiz kokuyor ama bu bambaşka gün boyu siz hareket ettikçe mis gibi koku yayılıyDudaklarımı nemlendiren, kırmızılığını tenime yakıştırdığım kurtarıcı bir kırmızı! or. Yumuşatıcı gibi desem değil, sabun desem değil harika bir kokusu var.

Pudramsı bir yapısı var, ama koltuk altınızı bembeyaz yapmıyor ve kıyafetlere de geçmiyor. Ben nişanımda bile bu deodorantı kullanmıştım. Kendimi kesinlikle güvende hissetmek istediğim zamanlarda ilk tercihim bu deodorant oluyor.

Sizde bir deneyin, yorumlarınızı benimle paylaşın.
Fiyatı 7 tl civarında.

Sevgiler.
Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.