Rimmel London Color Rush Kalem Ruj | 600 On Fire


Rimmel London Color Rush Kalem Rujlar'ın Türkiye'de 4 rengi bulunuyor.

 Ben bugün sizlere, 600 On Fire renginden bahsedicem.

Çoğu kalem ruj gibi, Color Rush kalem rujlar da alttan çevirerek açılıyor. 

Genelde koyu renkli rujlarda mat yapılı olanları tercih ediyorum. Çünkü, mat olanlar sabitleniyor ve kalıcılıkları da daha uzun süre olabiliyor. Ama dudaklarım ciddi derecede kuruyor ve pul pul olabiliyor.

Sizde bunlardan rahatsızsanız ve dudaklarınızda doğal bir kırmızılık istiyorsanız, işte bu ruj tam size göre!

Kırmızı ruj sürmek bana uğraştırıcı geldiği için  çoğu zaman sürmekten vazgeçebiliyorum, ama bu kalem şeklinde olan rujun sürümü çok kolay.

İnce ucu sayesinde taşırmadan kolayca uygulayabiliyorsunuz.


Yapı olarak oldukça yumuşak, bir lip balm sürüyormuşsunuz gibi hissettiriyor. Örtücülüğü çok yoğun değil ama 2 katta gördüğünüz kapatıcılığı elde edebiliyorsunuz, ki bu bana yeterli geliyor.

Satin bitişli olmasına rağmen, bir süre sonra parlak yapısı gidiyor ve sabitleniyor. Dudaklarınızın kendi rengiymiş gibi doğal ve mat duruyor.

Rengi tam bir kırmızı değil, biraz daha mercan rengi gibi gözüküyor.


Dudaklarımı nemlendiren, kırmızılığını tenime yakıştırdığım kurtarıcı bir kırmızı!

Ben sevdim.. Diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum.

Fiyatı da Clinique chubby stick'lere göre oldukça uygun.15tl civarında diye biliyorum.

Sevgiler.

Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.