Tatilde Yanıma Alacaklarım- Summer 2015

Merhaba.
Tatilde Yanıma Alacaklarım - Summer 2015
Önümüzdeki iki hafta tatile çıkacağımdan yanıma alacağım makyaj malzemelerini ayırdım bugün, her ne kadar az ve öz bir şeyler almak istesem de sanırım aldıklarım yine bir koca çantaya sığacak.Bakalım neleri yanıma alıyorum.


Önce rujlar;

Nars-Anita
Mac-Living Legend, burda süremiyorum belki tatilde sürdüğümde kimse bana garip garip bakmaz:)
Mac-Russian Red, evet benim tercihim her zaman Ruby Woo ama şu sıralar dudaklarım kuru olduğundan ruju süremiyorum, saçma sapan yamuk bir görüntü çıkıyor, o yüzden mecburen bunu alıyorum yanıma.


Baz olarak cilt için Mac- Face&Body gözler için Soft Ochre.


Geldik işin daha süslü kısmına, pudra olarak Nars-Light Reflecting Powder
Bronzer olarak Nars-Laguna
Allık olarak vazgeçemediğim Deep Throat ve Orgasm
Aydınlatıcı olarak da Chanel-Camelia de Plumes ki kendisine aşık oldum.


Geldik kaş, göz ve kirpiklere;
15'li paleti yanımda taşımak istemediğimden Mac'ten en sık kullandığım dört farı ekledim; Nylon, All That Glitters, Swiss Chocolate ve Embark, ayrıca her makyaja baz oluşturan Wet'n Wild-Brule.

Kaşlar için bir yıldır aynı farı kullanıyorum zaten o da Coquette, üzerinden de Rimmel London Brow This Way geçiyorum çünkü kaşlarımda sayısız beyazlar var.

Ve son olarak maskara; Maybelline-Rocket.


Tatilde almak istediklerim var, mesela eyeliner büyük ihtimal Alix Avien alırım yine, kapatıcım bitti ne olacak karar veremedim ama en kötü ihtimal Wake me up düşünüyorum, maskara depolamam şart onu da Rimmel London Lash Acc. olarak düşünüyorum.Peki ihtiyacım olmadığı halde aklımda olanlar yok mu? var, keşke olmasa...Nars-Claudia ruju ve Benefit-Rockateur'a merakla bakacağım.

Sevgiler.
Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.