Youtube: "Bitenler #4 | Nişanlandım!"


Günaydın! Bugün küçük bir duyurum var. Bu sefer bitenlerimi blogda yazmadım bir video çektim. O kadar çok ürün bitirmişim ki video bile 27 dakika sürdü. Yazısını yazsam yarına kadar okurdunuz artık :D 

Eğer hala haberiniz yoksa birde Youtube kanalım var. Bugün sizleri Youtube kanalımdaki "Bitenler #4 | Nişanlandım" videomu izlemeye bekliyorum.

Biten ürünlere geçmeden önce kısaca nişanımızdan ve duygularımdan bahsettim. Benim için anlamlı bir video oldu. İzlerseniz yorum bırakmayı ve abonem olmayı unutmayınız.


Sevgiler.
Paylaş
, , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.