Yırt Bütün Anıları

Biriyle arkadaş olursun bir süre sonra koparsın,birine dost dersin en büyük kazıgı ondan yersin.Akrabama güveneyim dersin sırtını ona yaslarsın yedi kat elden daha kötü olur kuyunu kazar.Şimdi 25 yıla şöyle bir bakıyorum da ne bir dostum ne bir akrabam ne bir arkadaşım olmuş aslında.Neden böyleyiz acaba bir insanı tertemiz duygularla neden sevemiyor ya da karşılıgını beklemeden ilişki kuramıyoruz acaba.Olanla yetinmek yerine daha fazlasını istiyoruz ya da ne kadar yakın olursak olalım karşımızdakinin bizden daha iyi olmasını çekemiyoruz.Bırakın ailemizi bırakın çevremizi muhtaç olana bile yardım etmek zor gelir oldu artık çoğumuza...ve gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor bu durum insanlar tamamen birbirinden kopyama başladı. Resmen sadece ben deme devrindeyiz. Ne komşuluk ilişkilerimiz tam ne akrabalık ne arkadaşlık.Eski zamanlarda nasıldı ben bilmiyorum ama 5 yaşında ki halimle bu durum daha farklıydı sanki.En azından bi kültürümüz vardı bi komşulugumuz vardı.Artık o bayramlar bile eski bayram değil.İşin özü çevremdeki insanların nasıl bu kadar değiştikleri.Büyüdükçe mi vardım kişiliklerinin farkına yoksa zamanla mı değiştiler bilmiyorum ama çok kırgın hissediyorum kendimi.Yani düşmek mi lazımdı insanların yüzünü görmek için.Hep mi iyi gün dostum vardı benim demeden kendimi alamıyorum.Bu gün bana gelen yılbaşı zarflarını özel anı kutuma kaldırırken eskiden yedigimin içtigimin ayrı gitmedigi bu gün yolda görsek birbirimizi tanımayacağımız insanlardan kalanlar vardı. Asla atmam dedigim şeylere şöyle bir baktım sonra yaşananlara cidden bu insanlarla arkadaş mı olmuşum, cidden bu kadar değer mi vermişim ??? Hiç değmezmiş.Bu düşüncelerin sonunda bütün her şeyi tek tek yırtmaya başladım saklanacak bir şeyi kalmamıştı buz gibi sogumuştum anlamı yoktu ve gördükçe yedigim kazıklar aklıma geliyordu.Hiç unutmam kargo ile bana dogum günü hediyesi gelecekti.Sevinmiştim ilk defa kargo olacaktım ve  kargom gelince almaya gittim  kargo görevlisi kız bana kargo ücretini siz ödeyeceksiniz demişti.6 lira para verdikten sonra içerisinden bi ipe plastikten Z harfi konulmuş deger bile verilmemiş bi bileklige benzettigim bir şey çıkmıştı.Resmen kendi paramla aldım gibi bir şey oldu.Zaten kendi staj gördügü yerde yapmış yani kendisi yaptıgı malzemeye para bile vermemişti özenmemişti bile ama yine de degerliydi saklıyordum kargo ücreti sizden deyince çok bozulmuştum..ve ben bu insanlar için canımı vermeye bile hazırdım gerçekten çok aptalım.Büyük derslerin sonucunda  çevremde zarar veren bütün insanları temizlememle birlikte huzura kavuştum diyebilirim.Umarım bir daha aynı ortamda bulunmam bu insanlarla.Son olarak sizlerde şunu unutmayın sizden daha değerli kimse yok bu Dünya da ne kimseye tam güvenin ne de kimseye hak ettiginden fazla değer verin.Ben yaptım pişmanım  sizde yapıp ileri ki yaşlarınızda pişman olmayın.
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.